سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کنعانی‌مقدم در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کشته شدن بغدادی ناظر به انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا بود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: شیوه مرسوم استکبار این است که مزدورهای خود را بعد از پایان ماموریتشان می‌کشد تا از این موضوع بهره‌برداری سیاسی کند.

حسین کنعانی‌مقدم کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به خبر کشته شدن ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش، اظهار کرد: شیوه مرسوم استکبار این است که مزدورهای خود را بعد از پایان ماموریتشان می‌کشند و سعی دارند از کشته شدن مزدورهای خود بهره‌برداری سیاسی کنند.

او افزود: ابتدا باید صحت مرگ بغدادی مشخص شود، زیرا حدیث‌های زیادی در این باره وجود دارد، همچنین امروز خبری منتشر شد مبنی بر اینکه بن‌لادن زنده است.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: آمریکا بعد از پایان تاریخ مصرف مزدوران خود، آنها را به از بین می‌برد، از سوی دیگر رؤسای جمهور آمریکا همواره این دست اقدامات را برای کسب رأی انجام داده‌اند، مانند مسئله کشته شدن بن‌لادن که اوباما از آن استفاده تبلیغاتی کرد، اکنون هم ترامپ می‌خواهد با کشته شدن بغدادی این سناریو را تکرار کند.


بیشتر بخوانید:  پاسخ به خواسته مردم عراق و لبنان توطئه دشمنان را خنثی می‌کند


کنعانی مقدم با بیان اینکه تمام گروه‌های تروریستی دنیا از شبکه مافیای نفتی در آمریکا و کشورهای وابسته به آمریکا تغذیه می‌شوند، گفت: اگر منابع گروه‌های تروریستی قطع شود آنها نمی‌توانند سلاح بخرند یا نیرو جذب کنند، به نظر می‌رسد که گروه‌های تروریستی با یکدیگر وارد جنگ شده‌اند و این جنگ منافع نفتی آمریکا را به خطر انداخته است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.