سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای عملیات‌های مقابله با سیل در سطح شهر ایلام

شهردار ایلام از اجرای برخی از عملیات‌های شهری به منظور مقابله با سیل و آب گرفتگی معابر در سطح شهرایلام خبر داد.

صادقیان شهردار ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام , گفت: با توجه به آغاز بارندگی‌های پائیزی در استان ایلام و احتمال وقوع سیل و آب گرفتگی معابر، برخی از عملیات‌های اجرایی در سطح شهر در دست اقدام است.

او ادامه داد: عملیات جدول گذاری کوچه‌های منتهی به بلوار شهرداری و همچنین عملیات جدول گذاری معابر محدوده مسکن مهر واقع در محله رزمندگان در راستای جمع آوری آب‌های سطحی درهنگام بارندگی در حال اجرا می‌باشد.

صادقیان مطرح کرد: تمامی ماشین آلات و نیرو‌ها به منظور جمع آوری فوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی در معابر و همچنین سرعت بخشیدن به لایروبی و پاکسازی جداول و کانال‌ها در حالت آماده باش قرار گرفته اند.

او بیان کرد: جلسه ستاد بحران شهرداری ایلام به منظور برنامه ریزی و اتخاذ تصمیمات لازم قبل از شروع فصل بارندگی تشکیل شده است و برنامه‌های مقابله با سیل و آب گرفتگی در حال اجرا می‌باشد.

شهردار ایلام اظهار کرد: در جلسات برگزار شده تصمیماتی مبنی بر لایروبی مسیل‌ها و سیل بند‌های سطح شهر، اخطار به منازل مسکونی که در بستر و حریم مسیل‌ها قرار دارند و همچنین مکان یابی به منظور اسکان اضطراری در هنگام وقوع سیل اتخاذ گردیده است.

انتهای پیام/ ن

بهبود زیرساخت‌های شهری به منظور مقابله با سیل در ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.