سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور محمد انصاری و مهدی ترابی در منزل شهید بوشهری + تصویر

همزمان با حضور تیم پرسپولیس تهران در بوشهر دو فوتبالیست این تیم در منزل پدر شهید نادر مهدوی در شهرستان دشتی حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد انصاری و مهدی ترابی دو تن از بازیکنان تیم پرسپولیس تهران به همراه محمدحسن انصاری‌فرد مدیرعامل این تیم، همزمان با سفر تیم فوتبال پرسپولیس به شهر بوشهر برای بازی با شاهین شهرداری، با خانواده شهید نادر مهدوی دیدار و گفتگو کردند.

در ادامه تصاویر منتشر شده از این دیدار صمیمانه در منزل پدر این شهید بزرگوار را مشاهده می‌کنید:

گفتنی است، سردار شهید نادر مهدوی به همراه همرزمانش در ۱۶ مهر سال ۱۳۶۶ در برابر زورگویی ناوگان دریایی آمریکا در شرایط بسیار سخت و دشوار آن روزهای خلیج فارس با کمترین امکانات ایستادند. این تصاویر در حالی منتشر شده است که پیشتر مهدی ترابی با شادی پس از گل خود خبرساز شده بود و محمد انصاری همبازی او نیز با حمایتش از بازیکن مورد توجه قرار گرفته بود.

هفته پیش مهدی ترابی پس از زدن گل به تیم پیکان پیراهن ورزشی خود را بالا زد و پیراهن دوم خود را نشان داد که روی آن نوشته شده بود: تنها راه نجات کشور = اطاعت از رهبری


بیشتر بخوانید: مهدی ترابی عاشق مبارزه با رژیم صهیونیستی + تصویر


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Sarbaz,e Iran
۱۳:۲۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
خداوند حفظتان کند آقای مهدی ترابی و آقای محمد انصاری . انشاالله که تا قیام و قیامت همین روحیه ی انقلابی خودتون رو نگه دارید و قدردان شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های این عزیزان و بزرگواران باشید که جزئی از بهترین اعمال شما بحساب میاد .