سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از تمام ظرفیت ناوگان خراسان شمالی برای سفر زائران امام رضا (ع)

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ناوگان با تمام ظرفیت، در خدمت جابه‌جایی زائران به مشهد مقدس برای حضور در آیین‌های عزاداری آخر ماه صفر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سعید سبحانی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: در صورت نیاز، از سایر استان هانیز برای تامین ناوگان اقدام می‌شود.

او گفت: از هیات‌ها و کاروان‌ها انتظار می‌رود برای تامین ناوگان، هر چه زودتر با شرکت‌های مسافری قرارداد منعقد کنند تا در صورت کمبود ناوگان، اقدامات لازم انجام شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی افزود: ۱۶۰ دستگاه اتوبوس، ۲۶۰ دستگاه مینی بوس و ۲۹۰ دستگاه سواری کرایه ای، آماده جابه جایی زائران به مشهد مقدس هستند.

او گفت: سال گذشته، ۲۵ هزار نفر زائر از خراسان شمالی برای شرکت در آیین عزاداری سالروز رحلت پیامبر اسلام و امام رضا (ع)، با ناوگان عمومی به مشهد مقدس سفر کردند که امسال هم پیش بینی می‌شود همین تعداد مسافر جابه‌جا شوند.


۷۲ موکب و ایستگاه صلواتی در مسیر‌های پیاده روی زائران در استان ایجاد شده است که هم اکنون موکب داران مشغول خدمت رسانی به زائران امام رضا (ع) هستند.
انتهای پیام/ط


استفاده از تمام ظرفیت ناوگان خراسان شمالی برای سفر زائران امام رضا (ع)

برچسب ها: زائران ، محرم98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.