سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به ۳۳۸ حادثه در یک ماه گذشته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ارائه خدمات امدادی هلال احمر این استان در ۳۳۸ حادثه و نجات ۳۰۰ نفر در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محسن مومنی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان با بیان این خبر گفت: عملیات امداد و نجات در یک ماه گذشته شامل ۱۴۵ عملیات جاده‌ای، ۸۱ مورد خدمات حضوری، ۲ حادثه ساحلی، ۱ حادثه آوار، ۷۶ حادثه شهری، ۲۸ حادثه صنعتی و کارگاهی، ۴ حادثه کوهستان و ۱ مورد خدمات مناسبتی بوده است.

او تصریح کرد: در این حوادث ۸۴۱ نفر دچار حادثه شدند و در طی امدادرسانی به حوادث رخ داده ۳۰۰ نفر نجات یافتند که ۴۷ نفر آن‌ها به صورت سرپایی درمان و ۲۵۳ نفر با آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

مومنی مجموع کل افراد اسکان داده شده در این مدت را ۱۱۷ نفر اعلام کرد و افزود: یک هزار و ۶۸ نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۳۷۵ تیم امدادی به همراه ۳۰۶ دستگاه آمبولانس در این عملیات امدادی حضور یافتند و نسبت به انجام ۱۸ مورد عملیات رها سازی با همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی به خدمت رسانی به حادثه دیدگان پرداختند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات این جمعیت در شعب هلال احمر استان آمادگی کامل برای خدمت رسانی به حادثه دیدگان را دارند و شماره ۱۱۲ ندای امداد نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان خواهد بود.

انتهای پیام/م

 

امدادرسانی هلال احمر استان اصفهان به آسیب دیدگان حوادث  یک ماهه گذشته

برچسب ها: حوادث ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.