سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار بالای گازگرفتگی در البرز

آمار گازگرفتگی البرزنشینان در کشور بالا بوده و این مهم رعایت نکات ایمنی گاز را برای شهروندان البرز ضرورتی‌تر می‌کند.

حسین تقی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این‌که آمار مرگ و میر کشور براثر استنشاق گاز مونوکسید کربن در البرز زیاد است، گفت: عمده‌ترین دلایل گاز‌گرفتگی در البرز شامل عدم استفاده از عایق روکش دار حرارتی، نصب آب‌گرمکن در حمام، عدم استفاده از دودکش بخاری و... است.

او با بیان این‌که آمار گازگرفتگی در البرز نسبت به سال‌های ۹۶ و ۹۷ کاهش یافته است، افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا آمار مرگ‌ومیر را به حداقل برسانیم و برای رسیدن به این هدف همکاری اداره هایی مانند محیط زیست، بهداشت و درمان، شهرداری، استاندارد و... ضروری است.

مدیر عامل شرکت گاز البرز در ادامه گفت: در حال حاضر ۹۶ درصد از جمعیت روستایی البرز از گاز بهرمند هستند و عملیات گازرسانی به بعضی روستا‌های طالقان و جاده چالوس نیز در دست رسیدگی و اقدام است.

او با بیان این‌که کاهش فشار گاز یک امر طبیعی است، افزود: هرچند برای جلوگیری از کاهش فشار گاز تدابیری اتخاذ شده، اما با همکاری صنایع مرتبط سوخت جایگزین نیز در صورت بروز هر بحرانی پیش‌بینی شده است.

تقی‌نژاد در پایان گفت: شهروندان عزیز قطعی گاز و بروز مشکلاتی از این دست، از طریق تماس با شماره۱۹۴ به مأموران ما اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر.ن

بهره‌مندی ۹۶درصد روستا‌های البرز از گاز

برچسب ها: شرکت گاز ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.