سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابوبکر البغدادی که بود؟ + اینفوگرافی

با داغ شدن خبر به هلاکت رسیدن رهبرخون‌خوار و جنایتکار گروهک تروریستی داعش، اینفوگرافیکی را درباره شخصیت و زندگی  ابوبکرالبغدادی مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری اعلام کرد ابوبکر البغدادی در حمله‌ای هوایی که رئیس جمهور آمریکا اجرای آن را تایید کرده بود، کشته شد. الجزیره به نقل از نیوزویک نوشته است که رهبر گروه تروریستی داعش روز شنبه در حمله هوایی یک بالگرد در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه کشته شده است. ابوبکرالبغدادی رهبر گروه تروریستی حکومت اسلامی موسوم به داعش بعنوان فردی که بیشتر از همه تحت تعقیب و پیگرد بوده شناخته می‌شود. در اکتبر سال ۲۰۱۱، ایالات متحده رسما او را بعنوان "تروریست"‌ معرفی کرد و جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای هر نوع اطلاعاتی که منجر به دستگیری یا مرگ او شود تعیین کرد. نام واقعی وی ابراهیم عواد ابراهیم البدری است.

البغدادی به‌عنوان فردی که بسیار منظم و سازمان یافته بوده و تاکتیک‌های جنگی‌اش بی‌رحمانه است، شناخته می‌شود.تصور می‌شود که بغدادی متولد سال ۱۹۷۱ در شهر سامرا در شمال بغداد باشد. طبق گزارش‌ها، او در حوالی زمان حمله آمریکا به عراق در سال ۲۰۰۳ از روحانیون مسجد شهر بوده است. برخی بر این باورند که او در زمان حکومت صدام هم یک پیکارجوی تندرو بوده است. از این رو با داغ شدن خبر به هلاکت رسیدن رهبرخون‌خوار و جنایتکار گروهک تروریستی داعش اینفوگرافیکی را درباره شخصیت و زندگی  ابوبکرالبغدادی مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
مندل بیرانوند
۱۶:۲۶ ۰۶ آبان ۱۳۹۸
امریکا ودول ناجنس خبیث منطقه اباایجاد گروه های تندرو مثل داعش والقاعده به همراهی شیطان خواستن ا چهره ای خشن از اسلام به دنیا معرفی کنند
بهزاد
۱۹:۵۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
خداروشکر که مرد -_-
عمار
۱۷:۳۲ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
ابوبکر البغدادی که بود؟ ملعون خبیثی بیش نیست و نخواهد بود و جایگاهش در جهنم است .