سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زائر موتور سوار اربعین از لذت معنوی راه می گوید+تصاویر

یکی از زائران موتورسوار اربعین گفت: در ایام اربعین حسینی با هدف فرهنگ سازی و به عشق امام حسین(ع) تمام سختی ها را به جان خریدم و رهسپار کوی دوست شدم.

بابک علیزاده زائر موتور سوار اربعین  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، گفت: پیاده روی اربعین امسال بسیار پرشکوه تر از سال های قبل بود و من با عشق سوار بر موتور همپای زائرین ،رهسپار کربلا شدم.

او تصریح کرد: با موتور به زیارت رفتن ،جدای از سختی راه آن هم با موتور سنگین ،متفاوت قدم در عرصه ی کربلا گذاشتن بود اما به عشق حسین(ع) همه ی سختی های راه شیرین می شود.

زائر موتور سوار گفت: وقتی زائرین پیاده ما را می دیدند قوت قلبی برایشان می شد ضمن اینکه این سفر بار معنوی خاص خودش را داشت.

علیزاده افزود: این سفر با هزینه ۱۶ میلیونی هر موتور سوار بود که تمامی هزینه ها به صورت شخصی پرداخت شد.

او تصریح کرد: الحمدلله در مسیر به مشکل خاصی برنخوردیم چون تمامی مقررات رانندگی و سرعت مجاز در دستور کار ما بود و در این کاروان از ماشین کمکی و مکانیک ویژه موتورهای سنگین هم استفاده شد.

این زائر پیاده افزود: به سوی راه دوست با هر قدمی بروی و عشق و اخلاص خودت را به نمایش بگذاری و بدانی که این حرکت در یک جریان جهانی تاثیر گزار است بسیار لذت بخش خواهد بود.

انتهای پیام//ف.غ

 

به عشق امام حسین (ع) با موتور به کربلای معلی رفتم

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی حجتی
۱۶:۱۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
سلام و عرض ادب،
منم می‌خوام با موتور سیکلت برم کربلا،
آیا امکانش هست یا نه؟
ممنون میشم جواب بدین