سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی: تلخ‌ترین اتفاق دوران ورزشی ام، از دست دادن المپیک است/ حضور در تیم اسپانیایی اتفاق خوشایندی خواهد بود

ملی پوش دوچرخه سواری گفت: با وجود نزدیک بودن به کسب سهمیه، شانس حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را از دست دادم که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق دوران ورزشی ام است.

سمیه یزدانی لژیونر دوچرخه سواری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره از دست دادن المپیک ۲۰۲۰ توکیو بیان کرد: من به کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نزدیک بودم، اما متاسفانه در نهایت شانس حضور در المپیک را از دست دادم. این اتفاق یکی از تلخ‌ترین اتفاقات دوران ورزشی من محسوب می‌شود. فکر کردن به این قضیه من را بسیار ناراحت میکند، اما تلاش کردم با این اتفاق کنار بیایم و انرژی خودم را صرف موفقیت و پیشرفت بیشتر در در رشته دوچرخه سواری کنم.

او درباره شانس حضور خود در المپیک بعدی عنوان کرد: نمی‌دانم شرایط تا چهار سال دیگر به چه شکل خواهد بود، ولی از آن جایی که به رشته‌ی دوچرخه سواری به شدت علاقه‌مند هستم امکان دارد برای حضور در المپیک بعدی تلاش را دامه دهم.

یزدانی درباره لژیونر شدن خود اظهار کرد: خوشبختانه توانستم برای سال ۲۰۲۰ با یک «تیم کنتینانتال اسپانیا» برای مدت یک سال قرارداد ببندم. شرایط این تیم بسیار خوب است و همه‌ی هزینه‌ها از جمله تجهیزات دوچرخه سواری، هزینه‌ی بلیت ها، هزینه‌ی اسکان در اسپانیا و... را این تیم پرداخت می‌کند.


بیشتر بخوانید: تیم ملی دوچرخه سواری را با پول قرضی راهی قهرمانی آسیا کردیم


او گفت: در رشته  دوچرخه سواری اگر به دنبال پیشرفت هستید باید در سال بالای ۵۰ مسابقه بین المللی شرکت کنید تا با رقیبان خارجی خود رقابت کنید. با وجود قراداد بستن با تیم اسپانیا  می‌توانم در مسابقات زیادی در کشور‌های اروپایی رکاب بزنم  و سطح فنی خودم  را در دوچرخه سواری به میزانزیادی ارتقا دهم. رکاب زدن برای یک تیم اسپانیایی برای من یک اتفاق بزرگ و خوبی محسوب می‌شود.

ملی پوش دوچرخه سواری عنوان کرد: در ایران من هیچ حامی مالی نداشتم تا از نظر مالی من را حمایت کند. هزینه‌های لوازم و تجهیزات دوچرخه بسیار بالا است و زمانی در نبود حامی مالی باید تمام آن‌ها را از جیب شخصی خودم تهیه می‌کردم.


بیشتر بخوانید:  بانوی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان لژیونر شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از دوچرخه سواری ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.