سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رایزنی «خلیلزاد» در کابل برای از سرگیری مذاکره با طالبان

نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان برای دیدار و گفتگو با رهبران دولت افغانستان و احزاب سیاسی این کشور وارد کابل شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، زلمی خلیلزاد، نماینده ویژه آمریکا در امور صلح افغانستان برای دیدار و گفتگو با رهبران دولت افغانستان و احزاب سیاسی این کشور وارد کابل شد.

قرار است خلیلزاد درباره از سر گیری روند صلح و مذاکرات با طالبان با سیاسیون افغانستان بحث و تبادل نظر کند. وی تاکنون با اشرف غنی، رئیس جمهور و عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان درباره آغاز دوباره مذاکره با طالبان دیدار و گفتگو کرده است.

خلیلزاد پیش از این در نشستی چهار جانبه در مسکو با نمایندگان روسیه، چین و پاکستان در باره روند صلح افغانستان دیدار کرده بود. نمایندگان این کشورها بر آغاز دوباره مذاکرات آمریکا و طالبان تاکید کرده بودند.

قابل یادآوری است که  دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا 16 سنبله/ شهریور مذاکرات صلح این کشور با طالبان را متوقف کرد. این در حالی است که توافقنامه نهایی میان طرفین تنظیم شده بود و قرار بود چند روز بعد به صورت رسمی میان مقامات آمریکا و طالبان به امضا برسد.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.