سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی ۵ آبان ماه؛

از کشف قرص مخدر تا دستگیری سارق

اخبار پلیسی و انتظامی استان کرمان در روز یکشنبه ۵ آبان ماه را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ علی کشاورزی ،جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف ۶ هزار و ۸۰۰ قرص مخدر از یک منزل که اقدام به خرده فروشی مواد مخدر می‌کرد در عملیات مأموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ علی کشاورزی از شهروندان خواست بمنظور کاهش زمینه‌های گرایش فرزندانشان به مواد مخدر هرگونه توزیع مواد افیونی در سطح محله خود را پلیس گزارش دهند.

کشف مواد مخدر در منوجان

فرمانده انتظامی شهرستان منوجان از کشف ۷۱ کیلوگرم موادمخدرسنتی و صنعتی در ۲ عملیات جداگانه پلیسی خبر داد.

سرهنگ"مجید محمودی" فرمانده انتظامی شهرستان منوجان  گفت: ماموران پلیس منوجان با همکاری اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان البرز از یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پژو بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و در این رابطه ۴ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی منوجان گفت: مأموران پاسگاه چاه شاهی نیز با همکاری گشت کلانتری مرکزی و پلیس مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری محور اصلی"منوجان-هشتبندی"میناب از یک دستگاه خودروی پراید ۲۰ کیلوگرم شیشه و یک کیلوگرم هروئین کشف کردند.

فرمانده انتظامی منوجان با اشاره به نقش همکاری مردم در کشف این موادمخدر سنتی و صنعتی، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان موادمخدر، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۲۸ اطلاع دهند.

کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در عملیات پلیس راور

فرمانده انتظامی استان  کرمان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در محور راور-مشهد از یک دستگاه تانکر حمل سوخت خبر داد.

سردار"عبدالرضا ناظری" با اشاره به معرفی راننده تانکر به مقامات قضائی به سبب این تخلف یادآور شد: برخورد با پدیده زیانبار قاچاق به ویژه منابع سوختی به شکل گسترده و با تدابیری خاص در دستور کار پلیس سراسر استان قرار دارد.

دستگیری سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از دستگیری یک سارق و کشف ۱۱ فقره سرقت اماکن خصوصی در عملیات مأموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ"علی کشاورزی"با اشاره به اعتراف سارق به ۱۱ فقره سرقت موتورکولر از منازل و اماکن خصوصی در شهر کرمان از شهروندان خواست در منازل و اماکن خصوص خود از قفل و تجهیزات ایمنی مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/ی

بسته خبری نیروی انتظامی کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.