سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غربالگری بیش از ۹۶ درصد از ساکنین شهرستان بافق

معاون فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق گفت: بیش از ۹۶ درصد از ساکنین شهرستان بافق از نظر علائم بیماری کرونا غربالگری شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهدیه کوهگرد حسینی معاون فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق گفت: با آغاز مرحله اول از طرح غربالگری بیماری کرونا تاکنون بیش از ۵۰ هزار نفر از طریق تماس تلفنی از سویمراقبین سلامت و بهورزان از نظر تنگی نفس، سرفه خشک و تب غربالگری شده اند که از این تعداد حدود ۶۰۰ نفر توصیه به استراحت در منزل و ۶۰ نفر از این افراد به مراکز درمانی ارجاع شدند و مابقی بدون علامت و سالم بوده اند.

او از مردم خواست پاسخگوی تماس‌های مراقبین سلامت و بهورزان از طریق شماره ۴۰۳۰ باشند، این یک تماس رایگان و از طرف وزارت بهداشت برای اطمینان از سلامتی افراد و بررسی علائم کرونا ویروس است و حتما پاسخگوی تماس آن‌ها باشند و صادقانه و با دقت به سوالاتشان پاسخ دهند.

معاون فنی شبکه بهداشت و درمان شهرستان بافق تصریح کرد: شهروندان می توانند با تکمیل پرسشنامه از طریق سامانه salamat.gov.ir چنانچه مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا باشند از طریق واحد‌های بهداشتی درمانی مجموعه وزارت بهداشت تحت مراقبت قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/ی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.