سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی سامانه تبادل اسناد پزشکی در استان اصفهان

معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت گفت:راه اندازی سامانه تبادل اسناد پزشکی به صورت آزمایشی در استان اصفهان با موفقیت راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،شاهرخ رامزی معاون برنامه ریزی مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت در آیین تجلیل از فعالان برتر بیمه سلامت استان اصفهان با بیان اینکه راه اندازی این سامانه به صورت آزمایشی در این استان با موفقیت راه اندازی شدپیش بینی کرد تعداد بیمارستان‌های دارای این سامانه در کشور به ۶۰۵ بیمارستان برسد.

شاهرخ رامزی افزود:طرح نسخه نویسی الکترونیکی هم آزمایشی در کرمان اجرا شد و هم اکنون در ۲۳۵ شهر کشور در حال اجراست.

او با اشاره به به اجرای طرح استحقاق سنجی و تأیید خدمت بیمه سلامت در همه بیمارستان‌های کشور گفت: طرح بیمه اجباری سلامت افراد بدون بیمه کشور هم از ۱۳ آبان اجرا می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست از مسئولان بیمه سلامت به خاطر کاهش بدهی بینه به دانشگاه‌های علوم پزشکی و رسیدن آن به کمتر از چهار ماه تشکر کرد.

حجت الاسلام ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود:۴۰ درصد از جمعیت حدود ۲۵۰ هزار نفری این شهرستان زیرپوشش بیمه سلامت هستند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس دهم هم در این آیین بر تامین منابع لازم سازمان‌های بیمه ایی برای خدمات رسانی به بیمه شدگان تاکیدکرد.

حیدرعلی عابدی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود:با توجه به مشکلات اقتصادی بازنشستگان باید راهکار‌هایی اندیشه شود که همه خدمات بیمه ایی به این گروه از جامعه تعلق گیرد.

همچنین در این آیین مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان گفت: روزانه برای یک میلیون و ۴۰۰ هزار بیمه شده به طور میانگین حدود ۳ تا ۴ هزار خدمت بیمه ایی انجام می‌شود.

حسین بانک افزود: خدمات بیمه سلامت در ۱۰۵ منطقه استان اصفهان ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در آیین گرامیداشت هفته بیمه سلامت از سازمان‌های بیمه ایی خواست، برای خدمات رسانی بهتر مراکز دولتی به بیماران، بدهی خود را پرداخت کنند.

طاهره چنگیز همچنین برای برنامه ریزی منسجم‌تر جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار دربین اتباع و مهاجران خارجی تاکید کرد.
۴۰ میلیون نفر در کشور زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام/م

 

مراسم تجلیل از فعالان برتر بیمه سلامت استان اصفهان

برچسب ها: بیمه ، اخبارسلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.