سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترامپ: پلوسی به جای استیضاح به فکر اوضاع اسف‌بار منطقه خود باشد

رئیس‌جمهور آمریکا این بار منطقه تحت نمایندگی نانسی پلوسی را بهانه‌ای برای انتقاد از تلاش دموکرات‌ها برای استیضاح خود قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و نیز تحقیقات دموکرات‌ها در خصوص استیضاح خود را مورد انتقاد قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی توئیتری که در صفحه خود منتشر کرد، نوشت: «نمی‌توانم باور کنم منطقه (نمایندگی) نانسی پلوسی در سانفرانسیسکو به شکلی این چنین وحشتناک باشد به طوری که در خود شهر بسیاری از دستورات بهداشتی و زیست محیطی نقض شده و باعث شده تا (این شهر) میلیارد‌ها دلار به دولت فدرال بدهکار باشد و تنها کاری که او (پلوسی) می‌کند، استیضاح است».

ترامپ در ادامه این توئیت نوشت: «همه ما باید برای تمیز کردن این زباله‌های خطرناک و بی‌خانمان‌ها پیش از آنکه کل شهر را آلوده کنند، تلاش کنیم. شرایط بسیار بد و خطرناک، همچنین تاثیرات بدی بر اقیانوس آرام و تامین آب دارد. پلوسی باید بر روی این آلودگی‌ها کار کند و منطقه (تحت نمایندگی) خود را سر و سامان دهد!»

رئیس جمهور آمریکا طی هفته‌های اخیر با دموکرات‌ها بر سر ماجرای استیضاح خود درگیر است.

در پی افشای جزئیاتی از درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

دموکرات‌ها می‌کوشند به دلیل رسوایی ترامپ در موضوع اوکراین گیت، روند استیضاح وی را کلید بزنند. با این وجود، کاخ سفید اعلام کرد تا زمانی که استیضاح ترامپ در مجلس نمایندگان به طور رسمی به تصویب نرسیده از همکاری با این پرونده خودداری خواهد کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.