سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعطیلی ۵۲ واحد صنفی متخلف در بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی و تعطیلی ۵۲ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: به منظور ارتقاء امنیت عمومی و جلوگیری از کسب و کار‌های غیر مجاز طرح نظارت بر اماکن خرید و صنوف شهرستان بابل در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی از ۳۸۶ واحد صنفی این شهرستان از قبیل هتل ها، آشپزخانه ها، رستوران ها، دکه‌ها، مراکز خرید و تعمیرگاه‌های این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ جعفری گفت: در این طرح نظارتی ۵۲ واحد صنفی متخلف تعطیل شد و به ۹۴ واحد صنفی دارای تخلف نیز اخطار تعطیلی داده شد.

او از اخذ تعهد از متصدیان ۹۱ واحد صنفی دارای تخلف نیز خبر داد و افزود: در همین راستا ۵ هزارو ۵۵۶ عدد انواع قرص و دارو‌های غیر مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری ۱۱ نفر از عرضه کنندگان انواع قرص و دارو‌های غیر مجاز و اعتیاد آور در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ جعفری از شهروندان خواست: برای حفظ سلامت خود و اعضای خانواده و همچنین توسعه اقتصاد جامعه در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی متصدیان واحد‌های صنفی و عرضه کنندگان خدمت، مراتب را به مراجع انتظامی و یا قضائی اعلام دارند.

انتهای پیام/ م

اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در شهرستان بابل

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.