سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در #تهران_ما پیگیری شد؛

رد خبر دریافت رشوه مأموران پلیس از معتادان شهریار

#تهران_ما موضوع حضور معتادان متجاهر و استعمال موادمخدر توسط آن‌ها در شهرک ویره شهریار را پیگیری کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان درخواست رسیدگی به وضعیت محله شهرک ویره واقع در شهریار را داشت.

او به خبرنگار ما گفت: خرید و فروش و استعمال موادمخدر در این محله بسیار زیاد است و به دلیل استعمال مواد توسط این افراد تردد و عبور و مرور در این محدوده به راحتی انجام نمی‌شود.

این شهروند شهریاری ادامه داد: به دلیل مجاورت ساختمان یکی از واحد‌های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی با این محل، از ساعت ۳ تا ۴ دانشجویان به این محل آمده و نسبت به استعمال موادمخدر اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه روزانه ۵۰ الی ۶۰ نفر از زنان و مردان دیگر در این محدوده و در خانه‌های محله نسبت به استعمال موادمخدر و راه اندازی خانه تیمی موادمخدر، مدعی شد: پلیس با همدستی با این افراد اقدامی بابت دستگیری آن‌ها نمی‌کند و با دریافت رشوه از این موضوع به راحتی عبور کرده و با انجام چند گشت ساده نسبت به رفع مسئولیت خود کارشان را تمام می‌کنند.


بیشتربخوانید: شهروندان حضور معتادان متجاهر در محلات را به پلیس گزارش دهند


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران پاسخ داد؛

سرهنگ مهدی سرپناه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: موضوع حضور معتادان متجاهر و استعمال موادمخدر غیر قابل انکار است، اما پلیس درباره این موضوع اقدامات قابل توجهی را انجام داده است.

وی افزود: ما گشت زنی‌های خود را به صورت مستمر و مداوم اجرا می‌کنیم، لذا شهروندان موارد را به پلیس گزارش دهند تا با متخلفان این حوزه برخورد قانونی شود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران در واکنش به دریافت رشوه ماموران پلیس در این حوزه از مجرمان، گفت: این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم چرا که از اساس صحت ندارد و در صورت مشاهده چنین مواردی قطعا به شدت با متخلفان برخورد خواهد شد و تعارفی با کسی نداریم.

انتهای پیام/

استعمال موادمخدر در کنار ساختمان دانشگاه آزاد شهریار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۲۵ ۲۱ آبان ۱۳۹۸
سلام من یکی از ساکنان ویره هستم که متاسفانه ویره معدن مواد شده وپلیس کاری نمیکرد که هیچ رشوه هم از مواد فروش ها و کسایی که برای کار کوچک به پاسگاه میرفت میگرفت من حتی خودم پیام از یک مامور که از خودم رشوه میخواست برای یه پرونده شکایتی که از کسی کرده بودم و دستگیر کرده بود و از ترسم امروز فردا میکردم اما الان چند روز هست نمیدانم چی شده یکم به خودشون امدن و گشت مواد فروش ها رو میگیره اما نمیدانم اینم برای رد گم کردنه یا چی
ناشناس
۱۱:۲۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
من خودم بچه شهرستانم از مسیر ویره شهریار رد شدم یعنی افغانستان دوم ویره س به راحتی مواد خرید فروش میشه یعنی راحت روزانه بالا 10تن مواد از ویره بفروش میرسه ساکنین ویره دیگه خسته شدن نه گشت پلیس هست نه چیزی خانه تیمی پره مواد فروش یه جایی واسه مصرف کنندگان درست کردن همونجا مواد میخرن استعمال می کنند اگه نیروی انتظامی نمی تونه سپاه مقتدر وارد عمل شه تو روخدا به داد اهالی این منطقه برسید چه گناهی کردن