سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش نصیرزاده به اولین میزبانی خراسان شمالی در لیگ‌برتر؛

بجنورد ظرفیت برگزاری جام باشگاه‌های جهان را دارد

رئیس سازمان لیگ کشتی گفت: از میزبانی باشکوه و استقبال بی‌نظیر مردم و تماشاگران در اولین حضور استان خراسان شمالی در لیگ کشتی شوکه شدم.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالمهدی نصیرزاده که از نزدیک تماشاگر مسابقه حساس و پر تماشاگر اترک خراسان شمالی و بازار بزرگ ایران در هفته دوم لیگ برتر کشتی آزاد به میزبانی بجنورد بود، بعد از این مسابقه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: آمادگی داریم برگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی باشگاه‌های جهان را به خراسان شمالی و بجنورد واگذار کنیم.


بیشتر بخوانید:آزادکاران راهی مجارستان شدند/ فرنگی کاران ۷ آبان ماه اعزام می‌شوند


وی افزود: استان ظرفیت برگزاری مسابقات لیگ را دارد و توجه دکتر شجاعی نماینده عالی دولت در استان و نگاه ویژه او به ورزش فرصتی برای خراسان شمالی است.

نصیرزاده در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در ارزیابی‌ها مشخص شده سالن ورزشی مجموعه ورزشی علیدخت، ظرفیت بیش از ۲ هزار نفر را ندارد در حالی که استاندارد‌های بین المللی ظرفیت بالاتری را می‌طلبد.

رئیس سازمان لیگ کشتی البته نمره صد به برگزاری مسابقه لیگ برتر کشتی اترک خراسان شمالی و بازار بزرگ تهران در بجنورد داد و افزود: میزبانی باشکوه و استقبال بی نظیر مردم و تماشاگران برای اولین حضور استان در این لیگ من را شوکه کرد.


بیشتر بخوانید:معرفی ستاره‌های هفته دوم لیگ کشتی آزاد و هفته سوم و چهارم لیگ کشتی فرنگی


انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی به میزبانی بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.