سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دماوند پایگاه تبلیغاتی مسئولین شهر نیست

پس از سال ها دوری آمل از فوتبال بالاخره تیمی نوپا و نوظهور به عرصه مسابقات کشور وارد شد و نتایج قابل قبولی را از خود به جای گذاشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، تیم دماوند که اکنون در پایان هفته هشتم لیگ دسته سوم فوتبال کشور با ۱۲ امتیاز جزو مدعیان صعود از گروه خود محسوب می شود پیش از دیدار با فرهنگ البرز در دور نهم مسابقات در غیاب سرمربی جوانش مقابل تیم لیگ دسته اولی رایکا بابل قرار گرفت و پیروزی در این دیدار تدارکاتی را در ثانیه های پایانی با شکست عوض کرد.

به بهانه نتایج خوب تیم کم ادعای دماوند آمل به سراغ مهرداد حبیبی سرمربی جوان این تیم رفتیم.
حبیبی از نتایج این تیم در لیگ دسته سوم ابراز رضایت کرد و گفت: به لطف خدا موفق شدیم با کسب نتایج لازم از مدعیان صعود به مرحله نهایی باشیم و در هفت دیدار اخیرمان متحمل تنها یک شکست شدیم که معتقدم به ناحق این نتیجه به دست آمد.

او با بیان اینکه دماوند یک باشگاه کاملا خصوصی است که توسط چند نفر هدایت می شود، افزود: ما تنها باشگاه لیگ سه فوتبال هستیم که امکاناتمان از برخی تیم های لیگ یک هم بهتر است که از آقای رضاپور مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره باشگاه بابت این اتفاق تشکر می کنم.

حبیبی درخصوص سرمایه گزاری که قرار بود مالکیت باشگاه دماوند را پیش از شروع فصل به عهده بگیرد ، گفت: بسیاری برای تبلیغات و خودنمایی صحبت هایی را جهت به عهده گرفتن مالکیت باشگاه انجام دادند اما به تعهدات خود عمل نکردند با این وجود وضعیت باشگاه دماوند خوب است.

سرمربی دماوند اضافه کرد: نمی خواهم بگویم قول صعود به لیگ دو را میدهم اما اهداف خود را برای رسیدن مرحله دوم مسابقات لیگ سه دنبال می کنیم و هر مسابقه برای ما حکم یک جام را دارد.

مهرداد حبیبی درخصوص صحبت های حضور تیم آملی در لیگ دو پیش از شروع فصل گفت: از ابتدا برنامه ما حضور در لیگ دو بود و بازیکنان جذب شده تیم نفراتی هستند که سابقه حضور در لیگ یک و دو و برخی تجربه بازی در لیگ برتر را در کارنامه دارند اما به دلیل آماده نبودن برخی بسترها در آمل شرایط برای حضور در لیگ دو مهیا نشد.

او افزود: پیش پا افتاده ترین مسئله نداشتن زمین با کیفیت و مورد تایید سازمان لیگ است با این حال امیدواریم ورزشگاه شهید چمران با قول های مساعد اداره کل ورزش و جوانان آمل تا آذر ماه آماده شود.

سرمربی دماوند درمورد تقویت تیم درصورت صعود به مرحله دوم افزود: مطمئنا دماوند تیم صعود کرده به مرحله دوم خواهد بود به همین دلیل در حال رایزنی با نفرات مدنظرمان هستیم تا پس از صعود به جمع ما اضافه شده و تیمی مقتدرتر از مرحله اول بسازیم.

حبیبی با گلایه از حمایت نکردن مسئولین از این تیم گفت: من پس از ۶ سال برای خدمت به تیم شهرم به ایران بازگشتم و انتظار داشتم چیزهای بیشتری از مسئولین ببینم اما تا به امروز هیچ خبری نشده است.

او گفت: دماوند پایگاه تبلیغاتی هیچ مسئول و کاندیدی از شهر نخواهد بود و من نیز این اجازه را نخواهم داد چرا که این تیم خصوصی به دور از سیاست به کار خود ادامه می دهد.

سرمربی دماوند با بیان اینکه این تیم به کمک هیچ کسی نیازی ندارد ، ادامه داد: برخی ها اگر کمکی نمی کنند حداقل سنگ اندازی نکنند و دورادور از نتایج این تیم لذت ببرند.

انتهای پیام/ک


ورزشگاه شهید چمران آمل آذر ماه آماده خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.