سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری ۱۸ شکارچی غیرمجاز در مازندران

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: ۱۸ شکارچی غیرمجاز به همراه ۱۸ قبضه سلاح شکاری در مازندران دستگیر شدند.

ابراهیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهر‌های نوشهر، آمل و بابل در دو روز گذشته هنگام گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ۱۸ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۱۸ قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

او افزود: در نوشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر درحین گشت و کنترل در ماشلک واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی یک شکارچی غرمجاز رابه همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

ابراهیمی با بیان اینکه ماموران یگان حفاظت محیط زیست نوشهر در بازرسی ازمنزل یک متخلف در روستای فیروز آباداین شهرستان بخشی از لاشه یک راس کل، یک راس مرال و یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف وضبط کردند، گفت: متخلف از محل متواری شده و تلاش برای دستگیری او ادامه دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل  در گشت و کنترل در منطقه دشتسر دو شکارچی غیر مجاز را به همراه  دوقبضه سلاح شکاری دستگیر ودرادامه ماموریت ۷ رشته دام هوایی صیادان را تخریب کردند.

او گفت: در ماموریت دیگر ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهر (محیط بانی هراز) در گشت و کنترل در منطقه کوهستانی  نمارستاق حوزه  هراز چهار شکارچی غیر مجاز را به همراه چهار قبضه سلاح شکاری،  ۹  قطعه کبک و تعدادی فشنگ دستگیر کردند.

ابراهیمی افزود: ماموران یگان حفاظت محیط زیست بابل در دو روز گشت و کنترل در حوزه استحفاظی ۱۱ شکارچی غیرمجاز را به همراه ۱۱  قبضه سلاح شکاری و لاشه شش قطعه پرنده دستگیر کردند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: همه متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/ م

کشف ۱۸ قبضه سلاح شکاری در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.