سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرامرزیان: فدراسیون‌‌ها ۵ مرحله کمک مالی دریافت کرده‌اند/ تغییر خزانه‌دار باید با نظارت وزارت ورزش باشد

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: تمام عملیات مالی فدراسیون‌ها باید براساس قانون و با نظارت وزارت ورزش و جوانان باشد.
به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وزارت ورزش و جوانان ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در جلسه روسای فدراسیون‌های ورزشی گفت: تمام عملیات مالی باید توسط فدراسیون‌ها به ثبت برسد و قانون هرگونه که لحاظ کرده باید به همان شیوه عمل کنیم.

او افزود:  فدراسیون ها موظف هستند که اموال غیرمصرفی خود برچسب بزنند و هرگونه تغییر خزانه‌دار باید با نظارت خزانه‌دار وزارت ورزش صورت بگیرد.

معاون وزیر در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ارزیابی وضعیت مجامعی که توسط فدراسیون‌ها برگزار شده بیان کرد: فدراسیون‌های ورزشی ۲ ماه پیش از تشکیل مجامع باید نسخه‌ای از گزارش حسابرسی خود را به این معاونت ارسال کنند تا مورد بررسی قرا ر بگیرد.

او درباره میزان کمک‌های وزارتخانه به فدراسیون‌های ورزشی گفت: تاکنون پنج مرحله تخصیص و کمک‌ها به حساب فدراسیون‌ها واریز شده و ادامه پرداخت منوط به گزارش‌های مالی و حسابرسی است.

فرامرزیان همچنین تامین مالی هیئت‌های ورزشی جزء تعهدات فدراسیون‌های ورزشی دانست و گفت: میزان پرداخت‌ها به هیئت استانی باید به ما اعلام شود و بر آن نظارت می‌کنیم.


بیشتر بخوانید: فرامرزیان: وزارت ورزش هیچ گونه پرداخت ارزی به سرخابی‌های پایتخت نداشته است


انتهای پیام/

صحبت‌های فرامرزیان درباره حساب مالی فدراسیون‌ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.