سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده ساحلی اهواز مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز از بسته شدن جاده ساحلی اهواز به دلیل شکستگی خط خروجی فاضلاب منازل ارتش خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز با اشاره به بسته شدن خطوط لوله فاضلاب گفت: شکستگی خط خروجی فاضلاب منازل ارتش باعث مصدود شدن جاده ساحلی اهواز گردید.

او افزود: پس از نشست زمین در جاده ساحلی، شهرداری اقدام به پرکردن زمین کرد که این کار موجب بالا زدن فاضلاب در منازل ارتش شد و این خط فاضلاب شکسته شده متعلق به ارتش است و ارتباطی به آبفا ندارد.

مریدی بیان داشت: ارتش برای رفع این مشکل از شرکت آب و فاضلاب اهواز درخواست کمک کرد و دیشب لوله‌های فاضلاب جاگذاری شدند و عملیات اصلاح خط رو به پایان بود، اما به دلیل سست شدن زمین یکی از پایه‌های برق درحال سقوط بود که به دلیل قطع نشدن برق، عملیات برای چند ساعت متوقف شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز تصریح کرد: و شرکت برق ساعت ۶ صبح امروز عملیات ترمیم پایه برق را به پایان رساند لذا تا چند ساعت آینده مشکل خط خروجی فاضلاب حل و مسیر بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/م

شکستگی خط خروجی فاضلاب منازل ارتش به

 

برچسب ها: فاضلاب ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
اهواز واقعا بی درو پیکره ، کارون شده رودخانه ای برای پسماندهای فاظلاب شهری و بیمارستانی ، بماند که زیرساخت ها و خیابانهای کلانشهر اهواز بسیار قدیمی و کم حجم هستند و بسته شدن یک مسیر میتواند فاجعه ترافیکی ایجاد کند . متاسفانه مسئولین شهرداری در انجام وظایف خود و زیبا سازی و بستر سازی شهر بسیار ضعیف عمل میکنند . شهر اهواز به حال خود رها شده