سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انجام بیش از ۴۵۰ هزار نفر سفر خدمات رسانی در ایام اربعین

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: اتوبوسرانی کرمانشاه در طول ماموریت ۲۵ روزه در مرز خسروی بیش از ۴۵۰ هزار نفر سفر خدمات رسانی انجام داده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی و سرپرست سازمان اتوبوسرانی کرمانشاه گفت: ناوگان اتوبوسرانی به عنوان پیشگامان خدمت، آخرین نهاد خدمتگزار در پایانه مرزی خسروی مستقر بوده و به اتفاق بخشی از ناوگان تاکسیرانی تا بازگشت آخرین زائر از کربلا، به زائرین خدمات رسانی انجام داده است.

 سلیمانی گفت: اتوبوسرانی کرمانشاه در طول ماموریت ۲۵ روزه در مرز خسروی بیش از ۴۵۰ هزار نفر سفر خدمات رسانی انجام داده اند.

او گفت: افتخار خدمت رسانی به زائران حسینی اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است و خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام حسین (ع) کمتر از زیارت نیست.

سلیمانی بیان کرد:  از کلیه رانندگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه که در حماسه بزرگ اربعین حسینی عاشقانه خدمات رسانی کردند و همچنین رانندگانی که این ایام به علت انتقال اکثریت ناوگان به مرز خسروی در شهر کرمانشاه با توان مضاعف به شهروندان خدمات رسانی نمودند تقدیر و تشکر نمایم.

انتهای  پیام/ز

 

ناوگان اتوبوسرانی به عنوان پیشگامان خدمت در پایانه مرزی خسروی مستقر بودند 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.