سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا/ایران ۸-قرقیزستان ۳

در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که ایران با نتیجه ۸ بر ۳ توانست پیروز میدان شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در آخرین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی ایران و قرقیزستان به مصاف هم رفتند که ایران با نتیجه ۸ بر ۳ توانست پیروز میدان شود.

در روز آخر این مسابقات تیم ایران در مصاف با تیم قرقیزستان با نتیجه بر ۳ از سد این تیم گذشت، ازبکستان با نتیجه پرگل ۹ بر ۳ تاجیکستان را مغلوب کرد و بازی افغانستان با نپال نیز با نتیجه ۶ بر ۲ به سود افغانستان رقم خورد.

این مسابقات با حضور ۷ تیم ایران. ازبکستان. تاجیکستان. قرقیزستان. ترکنمستان. افغانستان و نپال در منطقه مرکز -جنوب آسیا برگزار شد که بعد از انجام ۱۸ بازی تیم‌های ایران و قرقیزستان از گروه ب و تاجیکستان و ازبکستان از گروه آ به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کردند.

مرحله مقدماتی مسابقات جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۰ آسیا با حضور ۲۳ کشور آسیایی در ۳ منطقه شرق. غرب و مرکز- جنوب آسیا در حال برگزاریست که از هر منطقه ۴ تیم به مرحله نهایی مسابقات این مسابقات که از ۸ تا ۱۸ اسفند در ترکمنستان برگزار خواهد شد راه می یابند.

 

انتهای پیام/م

ارومیه میزبان مسابقات قهرمانی مردان آسیا

برچسب ها: فوتسال ، اخبار ورزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.