سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین روز مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا؛

افغانستان ۶ - نپال ۲/ازبکستان ۹ - تاجیکستان ۳/ صعود مقتدرانه ازبک‌ها به جام ملت‌ها

در آخرین روز از رقابت‌های فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال افغانستان برابر نپال و تیم ملی ازبکستان برابر تاجیکستان قرار گرفتند که در پایات تیم‌های افغانستان و ازبکستان به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در ادامه مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی ۲۰۲۰ آسیا که با شرکت هفت تیم در سالن الغدیر ارومیه برگزار می‌شود، امروز سه بازی انجام خواهد شد.

 بازی نخست در ساعت ۱۳:۰۰ تیم نپال رقابت خود را با افغانستان آغاز کرد. ست نخست این بازی با نیتجه ۴ بر ۲ به سود تیم افغانستان به پایان رسید.

در پایان ست دوم افغانستان ۲ گل دیگر به نپال زد تا بازی با نتیجه ۶ بر دو به سود تیم افغانستان به پایان رسد.

نپال در این دوره از بازی‌ها تیم جوان و کم تجربه‌ای را به بازی‌ها اعزام کرده است.

بیشنو گورونگ سرمربی تیم نپال پس از باخت در برابر افغانستان در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی امروز از تیم افغانستان داشتیم، افغانستان تیمی خوبی بود و توانست ما رو با ۶ گل شکست دهد.

او ادامه داد:هر چند ما دو گل زدیم اما این بازی رو بیشتر روی اشتباهات بازیکنان باختیم، البته به علت ضعف امکانات در نپال ما تنها دو ماه است که تیم را تشکیل دادیم و در این مسابقات برای تجربه اندوزی شرکت کرده ایم. امیدوارم در مسابقات خارجی دیگر موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

عبدالرزاق ممرک سرمربی تیم فوتسال افغانستان هم پس از بازی گفت: بازی خوبی داشتیم خیلی سخت نبود برای ما، اما با توجه به اینکه بازیهای قبلی رو باخت داشتیم، بازیکنان از لحاظ روانی مشکل داشتن که با زدن گل زود هنگام توسط بازیکنان به خودشون آمدن و 6 گل را به دروازه حریف وارد کردند.

در دومین بازی آخرین روز مسابقات قهرمانی مردان آسیا تیم های ازبکستان و تاجیکستان از ساعت 15:30به مصاف هم دیگر رفتند که در پایان تیم ازبکستان توانست با نتیجه   ۹ بر ۳ تیم تاجیکستان را شکست دهد.

باخدیر آخمدوف سرمربی فوتسال ازبکستان در جمع خبرنگاران گفت: در این مسابقات سعی کردیم از بازیکنان جوان استفاده و تجربه کسب کنیم تا در مرحله نهایی که از گروه خودمون امروز صعود کردیم بتوانیم خوب بدرخشیم.

دجان ددوویچ سرمربی تیم فوتسال تاجیکستان نیز گفت: امروز بازی خوب و حرفه ای با ازبکستان داشتیم.

 او گفت:هر چند من این تیم را یک ماه هست تحویل گرفتم اما در این مسابقات خوب ظاهر شدیم و توانستیم به مرحله نهایی همراه با ازبکستان از گروه خودمون صعود کنیم. بنده هیچ تغییری در ترکیب تیم نخواهم کرد و در فینال خوب میدرخشیم.

انتهای پیام/م

ارومیه میزبان مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.