سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری طرح نماد در ۲۶۰ مدرسه خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان در ۲۶۰ خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: امسال این طرح در تمامی مدارس شهرستان درمیان، ۱۳ آموزشگاه شهرستان بیرجند و ۱۰ شهرستان دیگر، هرکدام ۶ آموزشگاه، از هر دوره تحصیلی ۲ مدرسه به تفکیک جنسیت برگزارمی شود.

او با بیان اینکه غربالگری، آموزش‌های ارتقایی، سامانه ارجاع و ارائه خدمت، چهار بخش مهم در طرح نماد است؛افزود:این طرح   مجموعه‌ی نظام یافته‌ای از خدمات و برنامه‌ها، شامل غربالگری، آموزش، توانمند سازی و حمایت‌های روانی- اجتماعی به منظور مراقبت از دانش آموزان در برابر رفتار‌های پر خطر، آسیب‌های اجتماعی و جرائم از طریق مداخله است.

واقعی با شاره به راه اندازی سامانه جامع نظام مراقبت اجتماعی از دانش‌آموزان،گفت: دراین سامانه، تمام عملیات شبکه‌سازی مراکز ارائه خدمت، انجام غربالگری، آموزش‌های ارتقایی و نیز ارجاع برای مداخلات تخصصی و مددکاری، یکپارچه شده و به صورت نرم افزاری، هدایت و پیگیری می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی عنوان کرد: در این طرح دو بخش «غربالگری اختلالات روانی و رفتاری» و «غربالگری رفتار‌های پرخطر» تهیه و تدوین شده است.

انتهای پیام/ ی

اجرای طرح نماد در ۲۶۰ مدرسه خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.