سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ممنوعیت های ترافیکی در بندرعباس به مناسبت سالروز رحلت نبی اکرم (ص)

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان گفت: به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) فردا شنبه ۴ آبان ماه، در بخشی از بلوار امام خمینی(ره) شهر بندرعباس، در محدوده فرماندهی انتظامی هرمزگان ممنوعیت آمد و شد و توقف اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سرهنگ مجید صالح پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان گفت: به مناسبت سالروز رحلت پیامبر اسلام (ص) فردا شنبه ۴ آبان ماه، در بخشی از بلوار امام خمینی (ره) شهر بندرعباس، در محدوده فرماندهی انتظامی هرمزگان ممنوعیت آمد و شد و توقف اعمال می‌شود.

او افزود: این ممنوعیت‌ها از ساعت ۹ صبح فردا از مقابل باشگاه شهید چمران تا مهدیه ستاد فرماندهی انتنظامی جنب بیمارستان خاتم الانبیا (ص) است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان گفت: ممنوعیت آمد و شد در باند جنوبی بلوار امام حدِّ فاصل تقاطع و دور برگردان خورشیلات مقابل امام زاده سید مظفر (ع) و صدا وسیمای مرکز خلیج فارس تا بیمارستان خاتم الانبیا (ص) اعمال می‌شود.

سرهنگ مجید صالح پور افزود: همچنین ممنوعیت توقف در باند شمالی اعمال می‌شود.

او گفت: رانندگان وسایل نقلیه عمومی و شخصی که قصد تردد در این مقطع زمانی در این محور را دارند برای تردد از مسیر جایگزین آن، از کنار گذر خورشیلات استفاده کرده و وارد بلوار ساحلی شوند.

انتهای خبر/ د

فردا/ اعمال محدودیت آمد و شد و توقف در بندرعباس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.