سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فورلان: کی روش مربی با دانشی است/ مردمان اروگوئه خاطره خوبی از جام جهانی ۲۰۱۰ دارند

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال اروگوئه گفت: می‌دانم کی روش در ایران محبوب است و او در منچستر مربی دانشمند و از لحاظ شخصی فوق العاده بود.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیگو فورلان بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال اروگوئه در خصوص دیدار الکلاسیکو بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید اسپانیا اظهار داشت: یادم نمی آید بازی الکلاسیکو در زمان حضورم در لالیگا لغو شده باشد، اما امکان داشت در بازی اتلتیکو و فولام این اتفاق رخ دهد. دوست دارم همیشه هواداران من را به خاطر خودم بخواهم

وی ادامه داد: جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی برای من و اروگوئه خوب بود و توانستم بهترین بازیکن جام جهانی شوم. این دوره برای همه اروگوئه ای‌ ها عالی بود و دوست داشتیم به فینال برسیم که این اتفاق رخ نداد. نسل‌های خوبی در اروگوئه بوده و نسل کنونی هم فوق العاده است. بازیکنان خوبی حضور دارند و تمامی بازیکنان در تیم‌های خوبی بازی می کنند. بازی با غنا استثنایی بود و در آستانه حذف بودیم، اما با دست خدا به نیمه نهایی رسیدیم و این دیدار خاطره انگیز بود.


بیشتر بخوانید:  فورلان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد


او در خصوص دوران حضورش در تیم فوتبال منچستر یونایتد بیان کرد: منچستر یکی از بهترین تیم‌های دنیا است و خیلی برایم مهم بود که شاگرد فرگوسن شوم. آن‌ها خیلی خوب بودند و به همین دلیل به منچستر رفتم.

فورلان در خصوص کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌دانم کی روش در ایران محبوب است و او در منچستر مربی دانشمند و از لحاظ شخصی فوق العاده بود.

او ادامه داد: زمانیکه در منچستر با سولسشیر هم تیمی بودیم، احساس می کردم که مربی شود. منچستر وضعیت خوبی ندارد و امیدوارم موفق شود. منچستر امشب بازی اش را برد و قبلا با لیورپول مساوی کرد و همچنان باید به او فرصت داد تا وضعیت مشخص شود. من در منچستر گل‌های مهمی زدم و رفتنم به دلایل شخصی بود و به حضور بازیکنان دیگر ربطی نداشت. ۳ سال دیگر با منچستر قرارداد داشتم، اما تصمیم گرفتم جدا شوم.

بازیکن سابق ویارئال در خصوص حضورش در این تیم بیان داشت: درباره حضور در ویارئال باید بگویم که دوران خوبی داشتم، اما درخششم دوران منچستر بود که قهرمان لیگ جزیره شدیم. رابطه من و آگوئرو خیلی خوب بود و از همان جوانی نشان می‌داد که فوتبالیست خوبی است. اتلتیکو همیشه مهاجمان بزرگی داشته است.

فورلان افزود: قهرمانی در لیگ اروپا خوب بود و توانستم در بازی فینال ۲ گل به ثمر برسانم.

او درباره بهترین بازیکنی که کنارش بازی کرده بیان کرد: بهترین بازیکنی که کنار او بازی کردیم، اسکولز بوده است. او در همه جای زمین می‌تواند بازی کند. هت تریک در یک بازی کار سختی است و اگر بخواهم یک بازیکن برتر در تاریخ اروگوئه انتخاب کنم، کار سختی است. از تمامی بازیکنان اروگوئه تشکر می‌کنم که افتخار آفرینی کردند.

فورلان در پایان خاطر نشان کرد: در تمامی استادیوم‌های مطرح دنیا بازی کرده ام و بسیار سخت بوده است. شادی گل درآوردن پیراهن نیز خوب بوده، اما در آن زمان کارت زرد نمی‌دادند. همیشه در بیشتر تیم‌های دنیا بازی کردم و آرزو نداشتم در تیم دیگری بازی کنم. لیونل مسی، کریستیانو رونالدو و رونالدینهو و نازاریو بازیکنانی بودند که در سال‌های اخیر فوق العاده بودند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.