سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاجم جنجالی سرخ‌ها مقابل شاهین نیمکت نشین است

جونیور براندائو در دیدار پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف شاهین شهرداری بوشهر می‌رود و ۲ تیم درصدد هستند تا به پیروزی برسند.  گابریل کالدرون امیدوار ست تا همراه با سرخ‌ها پس از پیروزی رو در روی پیکان، برد دیگری بدست آورد و از سویی دیگر شاهینی‌ها به دنبال اولین پیروزی شان هستند.

جونیور براندائو برزیلی که در ابتدای فصل به پرسپولیس پیوست، در بازی‌های گذشته این تیم عملکرد ضعیفی را به ثبت رسانده و مورد انتقادات کارشناسان قرار گرفته است و به همین دلیل در دیدار پرسپولیس مقابل شاهین شهرداری روی نیمکت ذخیره‌ها حضور دارد.


بیشتر بخوانید: چرا برانکو پیشنهاد تراکتور را رد کرد؟


این بازیکن جوان که سابقه بازی در لیگ برزیل و بلغارستان را دارد با صلاحدید کالدرون مقابل شاگردان کریمیان بازی نمی‌کند و قرار است کادرفنی از دیگر بازیکنان در خط حمله سود ببرد. براندائو که تاکنون عملکرد ضعیفی را ارائه کرده، حتی در نیمه اول دیدار با پیکان، تنها ۸ پاس داد که تنها ۶ مورد آن صحیح بود و به مقصد رسید و هیچ کدام از آن‌ها نیز کلیدی نبود. در واقع اثر مثبتی در نمایش تیم پرسپولیس نداشت و هیچ شوتی نیز راهی دروازه حریف نکرد.

در پایان لازم به ذکز است، این بازیکن گرانترین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود و اگر با همین روند ادامه دهد، قراردادش در نیم فصل فسخ خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.