سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر بازی برای ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید به همه تیم‌ها احترام گذاشت، به خصوص تیم جوانی مثل سایپا که بازی بسیار خوبی ارائه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سایپا در چهار چوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ضمن تبریک روز سپاهان، گفت: امیدوارم که بتوانیم به اهداف تیم سپاهان و طرفدارانش برسیم و همچنین بتوانم در جایگاه خودم به تیم سپاهان کمک کنم.

او افزود: بار‌ها گفته ام که هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. باید به همه تیم‌ها احترام بگذاریم. به خصوص تیم جوانی مانند سایپا که بازی خوبی ارائه می‌کند و در مقابل ذوب آهن هم شگفتی سازی کرده است. البته سایپا مربی با اخلاقی مثل صادقی دارد و اخلاقش مانند برخی دیگر نیست.

قلعه نویی در رابطه با رویکرد سپاهان در این مسابقه اظهار کرد: در این بازی اول باید سعی کنیم که گل نخوریم و سپس به دنبال این باشیم تا بتوانیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: سایپا تیم شگفتی سازی تا اینجای مسابقات لیگ برتر بوده است. از هواداران می‌خواهم که ما را در این دیدار یاری کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم. به هر حال با حضور هواداران هم بازیکنان انرژی می‌گیرند و هم من.

او در رابطه با محرومیت مهدی کیانی افزود: بازیکنان خوبی خریده ایم و بازیکنان جایگزینی به خدمت گرفته ایم که می‌توانند به تیم کمک کنند. نباید ازیاد برد که کیانی و یکی دو بازیکن دیگر سپاهان شایسته حضور در تیم ملی هم هستند.

قلعه نویی در پایان خاطرنشان کرد: صادقی مربی بسیار خوبی است و زمانی در تیم ملی شاگرد من بود. اعتقاد دارم که او می‌تواند به یکی از مربیان خوب لیگ تبدیل شود.
 
 
انتهای پیام/ش
 

صادقی اخلاقش مثل برخی ها نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.