سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی شاهین شهرداری بوشهر:

امیدواریم بازی خوبی مقابل پرسپولیس داشته باشیم

مربی شاهین شهرداری بوشهر ابراز امیدواری کرد فردا تیمش مقابل پرسپولیس تهران بازی خوبی داشته باشد.

به گزارش گروه استان‌هایباشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهرداد کریمیان مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر امشب در نشست خبری پیش از بازی دیدار با پرسپولیس تهران بیان کرد: کارهای فنی لازم را انجام داده‌ایم و بازی‌های پرسپولیس را تجزیه و تحلیل کرده‌ایم.

او افزود: تمرین‌های تاکتیکی در نظر گرفته شده با توجه به نوع بازی پرسپولیس را در روزهای گذشته انجام داده‌ایم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر ادامه داد: هر تیمی مقابل پرسپولیس و استقلال و تیم‌های بزرگ که قرار می‌گیرد انگیزه خاصی دارد و ما هم از همین شرایط را داریم.

کریمیان گفت: بازیکنان از نظر روحی آماده هستند و امیدواریم فردا اول از همه بازی خوبی داشته باشیم و پس از آن بتوانیم به پیروزی دست یابیم.امیدواریم بتوانیم روند صعود خود را از همین هفته شروع کنیم

او بیان کرد:  برای بازی فردا بازیکن محروم نداریم، دو سه بازیکن هم مشکل جزیی دارند که امیدواریم فردا به بازی برسند.

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر افزود: خودتان می‌دانید بازی با پرسپولیس شرایط خاص خودش را دارد و بازیکنان از انگیزه خاصی برای حضور در این مسابقه برخوردارند. خیلی از نفرات تیم ما جوان هستند و سابقه بسیار کمی دارند. آن‌ها می‌خواهند از این فرصت به دست آمده استفاده کرده و خودشان را در بازی فردا به فوتبال ایران معرفی کنند.

او درباره بازی فردا بیان کرد: هدف ما این است که حداقل امتیاز را از این مسابقه بگیریم، اگر چه حریف هم بسیار قدرتمند است و به دنبال این است که خودش را به بالای جدول برساند. بازیکنان ما باید تلاش کنند تا همه توانایی‌های خود را در زمین ارائه دهند. خوشبختانه برای این بازی مصدوم و محروم نداریم.

کریمیان درباره مشکلات باشگاه شاهین شهرداری و دلیل عدم معرفی سرمربی جدید این تیم گفت: اجازه دهید در مورد این مسائل صحبتی نکنم. فردا بازی حساسی پیش رو داریم و بهتر است تمام تمرکز‌مان را از نظر فنی روی این بازی قرار دهیم. اینکه حالا مدیران باشگاه چه تصمیمی در مورد سرمربیگری تیم اتخاذ خواهند کرد، به خودشان ارتباط دارد.

مربی شاهین شهرداری بوشهر راجع به شرایط فنی پرسپولیس گفت: پرسپولیس الان با پرسپولیس اول فصل قابل مقایسه نیست. آن‌ها از توانایی یک مربی بزرگ بهره می‌برند که تأثیرات خودش را در این تیم کم کم گذاشته و پیشرفت را در پرسپولیس می‌بینیم. فکر کنم پرسپولیسِ کالدرون تقریبا جا افتاده است و این مساله نشان می‌دهد فردا بازی جذابی را شاهد خواهیم بود. ما هم بعد از بازی با فولاد شرایط بهتری پیدا کردیم و ان‌شاءالله در تعطیلی دوباره لیگ این فرصت را پیدا خواهیم کرد که دوباره بهتر شویم. اگرچه برای بازی فردا سعی کردیم ریکاوری خوبی داشته باشیم تا در زمین بهترین عملکرد را ارائه دهیم.

او درباره مشکلات فنی تیمش، تصریح کرد: به‌هرحال تیم ما ایرادات فنی دارد. ما مقابل نفت مسجدسلیمان عملکرد خوبی داشتیم، اما شرایط به شکلی است که نمی‌توانیم بی‌گدار به آب زده و سراسر تهاجمی بازی کنیم. قبل از هر چیز باید در حفظ توپ و مالکیت خود را تقویت کنیم. در بازی فردا هم باید سعی کنیم با مالکیت توپ و میدان شرایط بازی را به نفع خودمان تغییر دهیم.

کریمیان در واکنش به اظهارنظر خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم شاهین از نظر تاکتیکی از همان هفته‌های اول لیگ مشکل داشت، افزود: من در مورد دوران حضور عبدالله ویسی در تیم صحبتی ندارم و بهتر است اگر سؤالی در این مورد است از خود او بپرسید.

او ادامه داد: امیدوارم آن‌ها فردا به بهترین شکل تیم را حمایت کنند. تمام کارشناسانی که بازی ما را دیده‌اند، پیشرفت لازم را در تیم شاهین شهرداری متوجه شده‌اند و ان‌شاءالله بتوانیم با یک تاکتیک و آرایش خوب تیمی فردا نتیجه خوبی کسب کنیم.

مربی شاهین شهرداری بوشهر درباره سیستم بازی تیمش گفت: ما سعی می‌کنیم سیستم‌مان به شکلی باشد که از همان یک سوم دفاعی حریف کار دفاعی خود را انجام دهیم. خیلی مهم است که در زمین تمرکزمان را حفظ کنیم. در مورد اینکه بخواهیم برای این بازی استرس داشته باشیم یا نه با بازیکنان صحبت‌های زیادی را انجام داده‌ام.

کریمیان افزود: لازم می‌دانم از شهردار بوشهر تشکر کنم که با حضور در رختکن تیم به بازیکنان قول پاداش داد. حقیقت این است که ما با نتایجی گرفتیم به نوعی به مسئولان و هواداران بوشهری بدهکار هستیم.

سرمربی پرسپولیس با توجه به اینکه پرواز این تیم امشب انجام می‌گیرد به نشست خبری پیش از بازی نرسید.

در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، ساعت ۱۶:۴۵ فردا (جمعه سوم آبان) شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید مهدوی این شهر به دیدار پرسپولیس می‌رود.

پرسپولیس تهران با ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول است و شاهین شهرداری بوشهر با یک امتیاز در جایگاه آخر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ک

شاهین شهرداری بوشهر برای مقابله با پرسپولیس آماده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.