سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دومین باخت نپال در دور مقدماتی جام ملت‌های آسیا/صعود ازبکی‌ها قطعی شد/قرقیزستان ۳ - ترکمنستان ۲

امروز در دومین روز از رقابت‌های فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا تیم ملی فوتسال، تیم‌های ملی ازبکستان و قرقیزستان به ترتیب مقابل نپال و ترکمنستان به پیروزی رسیدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،در ادامه مرحله مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا در ارومیه، تیم ملی ازبکستان ۴ بر یک نپال را برد و صعود خود را قطعی کرد.

در این دیدار، خوسنیدین نیشونوف در دقایق ۳ و ۱۵، اکبر عثمانوف در دقیقه ۱۳ و مشرب عدیلوف در دقیقه ۲۱ برای ازبکستان و مانی کومارلاما در دقیقه ۳۹ برای نپال گلزنی کردند ضمن اینکه بیجای شرست‌ها و بینود کورانگ از نپال کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار را جو یونگ‌ها از کره‌جنوبی برعهده داشت.

تیم ملی فوتسال قرقیزستان با پیروزی مقابل ترکمنستان گفتی ساز شد

در آخرین دیدار دومین روز مرحله مقدماتی مسابقات فوتسال قهرمانی مردان آسیا تیم های  ملی  قرقیزستان و  ترکمنستان مقابل هم قرار گرفتند.

در این دیدار تیم قرقیزستان  توانست با نتیجه سه بر دو مقابل حریف ترکمنی خود به پیروزی برسد.

در این مسابقه «آرستانبک تورسونوف» در دقایق ۲۸ و ۳۹ و «یولداشبای سالیمبائف» در دقیقه ۳۷ برای قرقیزستان و «قوربانگلدی ساهدوف» در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی دوم و «آناگولیف» در دقیقه ۲۲ برای تیم ملی ترکمنستان گلزنی کردند.

بدین ترتیب هر ۲ تیم ملی ایران و قرقیزستان ۳ امتیازی هستند و بازی فردا این دو تیم برای حفظ صدرنشینی برگزار خواهد شد.

همچنین تیم ملی ترکمنستان فردا بازی نخواهد داشت و با همان دو دیدار با ایران و قرقیزستان به کار خود در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا پایان داد.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.