سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن ۷۳ باند سرقت در بوشهر

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و انهدام ۷۳ باند مجرمانه سرقت و دستگیری ۱۶۵ سارق حرفه‌ای در شهرستان‌های استان بوشهر در اجرای طرح ضربتی با سرقت خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جوشن سهرابی مقابله با ناهنجاری‌ها و اعمال مجرمانه از جمله جرایم سرقت را یکی از اولویت‌های مهم پلیس دانست و اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم فرماندهی انتظامی استان بوشهرپیگیری و مقابله همه جانبه با جرایم سرقت است.

وی از اجرای طرح ضربتی مقابله با جرائم سرقت خبر داد و تاکید کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و همکاری ماموران انتظامی در کلانتری و پاسگاه‌ها و با بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان طرح ضربتی مقابله با سارقان در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر انجام شد.

سرهنگ سهرابی از انهدام 73 باند سرقت در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و دوایر تجسس و با بهره‌گیری از ظرفیت مشارکت شهروندان  73 باند مجرمانه فعال در ارتکاب سرقت‌های مهم و خرد شناسایی و تلاش پلیس منجر به دستگیری 165 سارق و 107 نفر خریدار اموال مسروقه  شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از کاهش جرائم در7 ماه  امسال خبر داد و خاطر نشان کرد: کاهش 50 درصدی سرقت مسلحانه، 12 درصدی سرقت خودرو  و داخل خودرو ، 40 درصدی سرقت محموله و  51 درصدی سرقت قاپ زنی از اقدامات شاخص استان در 7 ماهه امسال در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته است.

وی از کاهش و مهار 100 درصدی سرقت جیب‌بری در مدت یاد شده خبر داد و بیان کرد: در 7 ماه امسال کش‌روزنی 37 درصد، سرقت مغازه ،  آمار سرقت بانک و سرقت از مغازه‌های طلافروشی کاهش یافته که با همکاری بسیار خوب شهروندان بوشهری به دست آمده است.

سرهنگ سهرابی نقش مردم در تامین امنیت را بسیار ستودنی اعلام  و با تاکید بر پیشگیری از سرقت‌ها تصریح کرد: براساس ارزیابی‌های انجام شده بیشتر سرقت‌های استان بوشهر کشف و سارقان دستگیر شده است.

  رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر با تاکید بر رعایت توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی برای پیشگیری از سرقت افزود:رعایت رها نکردن منزل خالی از سکنه، خودداری از نگهداری طلاجات در منزل و انتقال به صندوق امانات بانک‌ها، نصب دوربین‌های مدار بسته در اماکن تجاری و خصوصی امری مهم و ضروری است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، پلیس ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.