سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی خبر داد؛

جذب ۳۹ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های آبخیزداری خراسان رضوی

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: ۳۹ میلیارد تومان برای اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه آبخیزداری در استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۹۸ در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا صحرائی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی گفت: ۳۹ میلیارد تومان برای اجرای بیش از ۱۰۰ پروژه آبخیزداری در استان از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی ۹۸ در نظر گرفته شده که تاکنون ۳۰ درصد آن جذب شده است.

او با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف آبخیزداری در استان، تصریح کرد: از این میزان اعتبار برای اجرای بند‌های خاکی، سر ریز ملاتی، سد زیرزمینی، عملیات پخش سیلاب، سازه‌های سنگ و ملات و گابیون در سطح بیش از ۴۹۰ هزار هکتار از اراضی طبیعی استان است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی هدف از اجرای این طرح‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با اجرای این پروژه‌ها سالانه بیش از ۵۰ میلیون مترمکعب از روان آب‌های سطحی حاصل از بارندگی کنترل و سبب تغذیه منابع آب زیرزمینی و قنوات خواهد شد و از خسارات سیل نیز جلوگیری به عمل خواهد آورد.

صحرائی افزود: از ابتدای اجرای طرح‌های آبخیزداری درسال ۹۷ تاکنون در ۱۱۳ نقطه استان با اعتبار حدود ۳۳ میلیارد تومان پروژه‌های آبخیزداری اجرا شده است.

او تصریح کرد : در سال ۹۸ تاکنون با توجه به اعتبار اعلام شده در خصوص اجرای پروژه‌های صورت گرفته، کلیه قرارداد‌های پروژه‌های مکانیکی و پروژه‌های بیولوژیکی منعقد و عملیات اجرایی آن‌ها نیز شروع و در دست اقدام میباشد.
 
انتهای پیام// ز.م
 

جذب اعتبارات اجرای طرح‌های آبخیزداری خراسان رضوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.