سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۶۶ میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۶۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق،مهرماه امسال در استان خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری  ، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالا‌های ممنوعه، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا با به کارگیری همه امکانات و ظرفیت‌ها در مازندران به اجرا در آمد.

او افزود: در این طرح، ماموران پلیس آگاهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی استان و پلیس‌های تخصصی در مهرماه امسال موفق به کشف ۲ هزار و ۹۷۷ عدد انواع لوازم آرایشی قاچاق، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، ۱۹ هزار و ۱۶۰ نخ سیگار قاچاق، ۱۶۷ تن چوب آلات جنگلی قاچاق، ۱۲ هزار و ۳۰۵ عدد انواع دارو‌های غیر مجاز شدند.

سردار میر فیضی گفت: کشف ۲۷۰ عدد کفش و پوشاک، ۵۱۱ عدد لوازم رایانه ای، یک هزار ۶۰۰ لیتر سوخت قاچاق، ۱۱ هزار عدد دام فلسدار و خاویاری، یک هزار و ۹۶۹ کیلوگرم خشکبار، ۸ تن و ۶۰۰ برنج و ۲ تن و ۸۰۰ گندم قاچاق از جمله کشفیات پلیس در این مدت بوده است.

او با بیان اینکه ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه برابر اعلام کارشناسان بیش از ۶۶ میلیارد و ۱۲۳ میلیون ریال برآورد شده، افزود: در این رابطه، یک پرونده بالای ۵۰۰ میلیون تومان تشکیل و به همراه متهمان به مرجع قضائی تحویل شد.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق یکی از عوامل اصلی در افزایش نرخ بیکاری و تعطیلی واحد‌های تولیدی در جامعه است، افزود: باید با حمایت از کالای ایرانی و مقابله با قاچاق کالا در توسعه اشتغال و شکوفایی اقتصاد کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام/س


کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.