سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اظهار نظر یک بازیگر درباره حضور سلبریتی‌ها بر صحنه تئاتر

سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس درباره ورود سلبریتی‌ها و بازیگران سینما به تئاتر اظهار نظر کرد.

سیروس همتی بازیگر، کارگردان و نمایشنامه نویس، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور چهره‌ها و سلبریتی‌ها در تئاتر اظهار کرد: چرا زمانی که بازیگران تئاتر وارد سینما می‌شوند، آنان گله‌ای در این خصوص ندارند؟ دنیای سینما و تئاتر بزرگ و کاملاً با یکدیگر در ارتباط است. بازیگر خوب باید بتواند کار با کیفیت و آبرومندی از خود در هر دو حوزه سینما و تئاتر به نمایش بگذارد.

این کارگردان و بازیگر تئاتر تصریح کرد: اگر بازیگری از دنیای سینما وارد تئاتر شود، دلیلی ندارد کسی ناراحت باشد. هنرمند باید در هر جایی که فعالیت می‌کند، آثار دیدنی، ماندگار و شاخصی از خود برای مخاطبان به یادگار بگذارد.

همتی با اشاره به ورود بازیگران سینما به حوزه تئاتر اظهار داشت: بازیگران سینما برای ورود به حوزه تئاتر، باید حواس و دقت خود را در خصوص اجرای زنده روی صحنه جمع کنند و اطلاعات خود را در خصوص فعالیت هنری در این مدیوم افزایش دهند.

وی افزود: بازیگری در تئاتر باید با دقت و تمرکز هنرمند پیش رود؛ هیچ اشتباهی نباید در روند اجرا روی صحنه ایجاد شود؛ چرا که  امکان اجرای مجدد آن همانند بازی در سینما وجود ندارد و جای جبران هیچ اشتباهی در صحنه توسط هنرپیشه وجود ندارد.

همتی گفت: وجود تئاتر و سینما باعث می‌شود تا بازیگران در هر دو زمینه، هم پیشرفت کنند و هم دیده شوند.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.