سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد‌های ورزشی استان قزوین؛

رونمایی پیراهن و برد بازی دوستانه بسکتبال شهرداری/همایش پیاده روی هفته تربیت بدنی برگزار شد

اخبار ورزشی قزوین را در روز پنجشنبه دوم آبان ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

ه گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز پنجشنبه دوم آبان ماه، شاهد خبر‌هایی از برد تیم بسکتبال شهرداری در خانه،نمایندگان استان در لیگ سه به میدان می‌روند،مسابقات نجات غریق هفته تربیت بدنی برگزار شد،همایش پیاده روی هفته تربیت بدنی برگزار شد و رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال شهرداری قزوین، هستید.

برد تیم بسکتبال شهرداری در خانه

تیم بسکتبال شهرداری قزوین که خود را برای شرکت در رقابت‌های لیگ برترباشگاه‌های کشور مهیا می‌کند، در بازی دوستانه برابر تیم دسته اولی جهرم با نتیجه ۷۳ بر ۵۵ به برتری رسید.

این بازی در سالن بابایی برگزار شد.

نمایندگان استان در لیگ سه به میدان می‌روند

در ادامه رقابت‌های هفته‌ی هشتم لیگ سه فوتبال بزرگسالان کشور، غفاری تاکستان در بازی خانگی در قزوین برابر استیل البرز آق قلا با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید.

طلایه داران بویین زهرا دیگر نماینده استان در بازی خارج از خانه برابر شهید اورکی اسلام شهر با نتیجه ۱۰ - ۱ مغلوب شد.

مسابقات نجات غریق هفته تربیت بدنی برگزار شد

در پایان این مسابقات در ماده ۴در ۳۳ متر شنای مختلط تیمی، ترکیب حمید رضا ململی، ابوالفضل کیامیری، آرش تقی خانی و احسان اخلاقی از استخر تالار شهر قهرمان شدند.

در رشته ۱۰۰ متر بامانع هم سجاد سروری فر از استخر شاهد، سید حسن بابایی از استخر تالار شهر و حمید رضا تقوی از استخر تالار شهر اول تا سوم شدند.

در رشته تیمی ۴×۳۳ متر امدادی هم ترکیب پیمان پیرمرادی، نیما ارباب، وحید کشاورز و امید زهرایی از استخر تالار شهر عنایون برتر را کسب کردند.

این رقابت‌ها در استخر شهید رجایی برگزار شد.

همایش پیاده روی هفته تربیت بدنی برگزار شد

با حضور حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی و هیات‌های ورزشی استان، همایش پیاده روی هفته تربیت بدنی از مسیر تالار شهر تا مزار شهدای گمنام برگزار شد.

رونمایی از پیراهن تیم بسکتبال شهرداری قزوین

در مراسمی با حضور مدیران شهری، بازیکنان و کادر فنی تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین، از پیراهن جدید این تیم در لیگ برتر بسکتبال رونمایی شد.

انتهای خبر/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.