سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چین میزبان جام جهانی باشگاه‌ها شد

چین به طور رسمی به عنوان میزبان رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۱ معرفی شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، بنا بر اعلام فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا)، چین در سال ۲۰۲۱ میزبان جام جهانی باشگاه‌ها با فرمت جدید خواهد بود.

در پی برگزاری نشست شورای فیفا که امروز (پنجشنبه) در شانگ‌های چین برگزار شد، فیفا اعلام کرد این مسابقات از سال ۲۰۲۱ با حضور ۲۴ تیم و به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

جیانی اینفانتینو رئیس فیفا در ماه آوریل گفت که این طرح با وجود مخالفت اروپا نقش مهمی در توسعه بیشتر بازی‌های باشگاهی در آسیا خواهد داشت.

اینفانتینو در کنفرانس خبری گفت: این یک تصمیم تاریخی برای فوتبال است، زیرا شورای فیفا امروز به اتفاق آرا تصمیم گرفت چین را به عنوان میزبان جام جهانی جدید باشگاه‌ها منصوب کند.

این مسابقات جدید (مسابقات) رقابتی خواهد بود که هرکسی که فوتبال را دوست دارد مشتاقانه منتظر آن است. این اولین جام جهانی واقعی و راستین است که بهترین باشگاه‌ها در آن شرکت می‌کنند. ۲۴ تیم در این مسابقات حضور خواهند داشت و در ماه‌های ژوئن- ژوئیه برگزار خواهد شد.

دوره ماقبل پایانی این مسابقات در قالب فعلی با حضور هفت تیم، در تاریخ ۱۱ دسامبر در قطر آغاز می‌شود و مسابقه فینال ۱۰ روز بعد برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید: میزبان جام جهانی ۲۰۳۰، سال ۲۰۲۴ مشخص خواهد شد


قطر میزبان جام جهانی ۲۰۲۲، دو دوره پایانی جام باشگاه‌های جهان به سبک قدیمی را به عنوان رویداد‌های آزمایشی و آمادگی برای میزبانی برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام/

میزبان جام باشگاه‌های جهان مشخص شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.