سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه شورای مرکزی انجام شد؛

بررسی برنامه‌های انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی

برنامه‌های انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای سیاست‌گذاری این حزب بررسی شد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‎های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان عصر سه‌شنبه با حضور اعضای این شورا و به ریاست صادق خرازی دبیر کل برگزار شد.

مرور اخبار هفته، بررسی برنامه‌های انتخاباتی حزب ندای ایرانیان از محور‌های مهم این جلسه بود.

در ابتدای این جلسه، عیسی چمبر معاون اجرایی حزب گزارش مبسوطی از مباحث جلسه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان ارائه کرد. اعضای شورای سیاست‌گذاری حزب ندا ضمن حمایت از کلیات طرح سامانه‌ی رای سنجیِ اصلاح‌طلبان، اعلام داشتند از هرگونه اقدامی که به شفافیت، پاسخگو شدن، اصلاح روند‌ها و دموکراتیک شدن روند‌های شورای عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان منتهی گردد، حمایت خواهند کرد.

در ادامه، بررسی برنامه‌های انتخاباتی حزب ندای ایرانیان در دستور جلسه قرار گرفت. اعضا تحلیل‌های خود را از فضای انتخاباتی جامعه و عملکرد مجلس شورای اسلامی بیان کردند و به ارائه برنامه‌ها و پیشنهاد‌های خود در حوزه اقتصاد و معیشت، مبارزه با فساد؛ محیط‌زیست؛ مسائل اجتماعی و... پرداختند. ادامه مباحث به جلسات آینده شورای سیاست‌گذاری موکول شد.

در پایان جلسه شیخ محمدی، معاون سیاسی حزب ندای ایرانیان تأکید کرد: شفافیت و پاسخگویی در سطوح مختلف شورای عالی اصلاحات باید مورد توجه قرار گیرد. شفافیت و سلامت فرآیند‌های گزینش نامزد‌های لیست اصلاح‌طلبان می‌توانند اعتماد بدنه اصلاحات به لیست‌ها را افزایش دهد.

او ادامه داد: در صورتی که لیست‌های انتخاباتی شایسته سالارانه بسته شوند، شاخص‌های کارآمدی، تخصص، سلامت اقتصادی و اخلاقی مدنظر قرار گیرد، اعتماد و رای به فهرست‌ها افزایش پیدا خواهد کرد. توصیه‌ای نیز به سایر احزاب و جریان‌های سیاسی داریم که از روند‌هایی که به شفافیت، بهبود سلامت و کارایی سازوکار‌های انتخاب نامزد منتهی می‌گردد حمایت کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.