سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

مصدومیت دو نفر در حادثه انفجار در ساختمان مسکونی قدیمی

سازمان آتش نشانی شهر تهران از مصدومیت دو نفر در حادثه انفجار در ساختمان مسکونی قدیمی در تهرانپارس خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۹:۳۵ امشب حادثه انفجار ساختمان مسکونی در تهرانپارس، خیابان استخر، خیابان جهانتاب به به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که ۲ ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشان‌ها در محل حادثه مشاهده کردند که در طبقه سوم یک ساختمان مسکونی قدیمی، انفجار رخ داده است و باعث تخریب شیشه‌ها و ترک‌های عمیق در دیوار‌های ساختمان شده بود.

ملکی بیان کرد: در این واحد مسکونی دو نفر از جمله یک زن ۳۰ ساله و پسر بچه ۷ ساله حضور داشتند که به علت انفجار دچار شوک شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران افزود:خوشبختانه این حادثه منجر به آتش‌سوزی و شعله‌وری نشده اما ترک‌هایی روی دیوارهای واحد مذکور و خساراتی به ساختمان مجاور محل حادثه وارد کرده که آتش‌نشانان به جهت پیشگیری، ساکنان دیگر طبقات و ساختمان‌های مجاور را تخلیه کردند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون آتش‌نشانان مشغول ایمن‌سازی حادثه هستند و محل حادثه تا دقایقی دیگر تحویل عوامل انتظامی و شهرداری می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.