سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه ۲۰۰ خدمت تامین اجتماعی تا پایان امسال به صورت غیرحضوری

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : ۲۰۰ خدمت تامین اجتماعی تا پایان امسال به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،حمید رضا قاسمی مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت : پرونده فنی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برروی سایت سازمان تامین اجتماعی بارگذاری شده و پرونده این افراد با مراجعه به شعبات تامین اجتماعی در هر نقطه کشور قابل رویت است.

او گفت : در حالی که در گذشته اگر پرونده بیمه شده یا مستمری بگیر تامین اجتماعی در شهر دیگری بود به دلیل محرمانه بودن، پرونده فنی برای انتقال به فرد داده نمی‌شد بلکه باید از طریق پست در مدت زمانی یک هفته تا ۱۰ روز کار انتقال پرونده انجام می‌شد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه با اصلاح پرونده الکترونیک میزان معطلی و ازدحام ارباب رجوع به صفر می‌رسد، گفت: با مراجعه ارباب رجوع به شعبات تامین اجتماعی با وارد کردن کد ملی و شماره بیمه پرونده فنی وی نمایش داده می‌شود.

این مسئول گفت: همچنین خدماتی که از حوزه تامین اجتماعی دریافت می‌شود تنها با ارائه کد ملی قابل رویت است و نیازی به کپی مدارک نیست.

قاسمی گفت: به منظور جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی پس از قرائت شماره بیمه فرد، عکس وی مطابقت داده می‌شود.

او گفت: پرونده الکترونیک در راستای روان سازی امورات تامین اجتماعی و تکریم ارباب رجوع برنامه ریزی شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون ۳۵ خدمت به صورت غیرحضوری به بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی ارائه شده، گفت: درصدد هستیم تا پایان سال ۱۶۵ خدمت غیر حضوری دیگر ارائه کنیم و شمار خدمات غیر حضوری به ۲۰۰ خدمت خواهد رسید.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: یکی از خدماتی که تا پایان سال به صورت کامل در سطح استان اجرا می‌شود تحویل فیزیکی دفترچه درب منزل است که اینک زیرساخت‌های ان مهیا شده است.

قاسمی گفت: ضریب نفوذ مردم برای بهره مندی از خدمات غیر حضوری بیش از ۵۰ درصد است که در تلاش هستیم با اطلاع رسانی صحیح و ایجاد زیرساخت‌های نرم افزاری بتوانیم این درصد ضریب نفوذ را ارتقا دهیم .

 

 

انتهای پیام/د

پرونده فنی بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برروی سایت سازمان تامین اجتماعی

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.