سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا؛

ایران ۴ - ترکمنستان صفر / برتری شاگردان ناظم الشریعه برابر میزبان جام ملت‌ها

تیم ملی فوتسال کشورمان در چارچوب رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا موفق شد برابر تیم ملی ترکمنستان به پیروزی برسد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منظقه جنوب و مرکز آسیا امروز چهارشنبه به صورت رسمی در ارومیه آغاز شد و در آخرین دیدار از روز اول این رقابت‌ها و از گروه دوم تیم ملی فوتسال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸:۰۰ در یک بازی زیبا و تماشایی به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان موفق شد با نتیجه پر گل ۴ بر صفر از سد تیم ملی ترکمنستان عبور کند تا برای سایر رقبای آسیایی خود خط و نشان محکمی کشیده باشد.

برای ایران در این بازی، علی اصغر حسن زاده، مهدی جاوید، گل به خودی و مهدی کریمی موفق به گلزنی شدند

به دلیل آن که ترکمنستان میزبان اصلی مسابقات جام ملت‌های آسیا است، صعود هر دو تیم ایران و قرقیزستان به این رقابت‌ها قطعی شد و شرکت در این مسابقات بیشتر جنبه تشریفاتی دارد.

تیم ملی فوتسال کشورمان در بازی دوم خود باید روز جمعه سوم آبان ماه به مصاف قرقیزستان برود و همچنین تیم ترکمنستان هم فردا پنجشنبه باید بازی دوم خود را برابر تیم ملی قرقیزستان انجام دهد.

لازم به توضیح است در روز دوم مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و از گروه اول این رقابت‌ها فردا دو تیم ملی افغانستان و تاجیکستان از ساعت ۱۳:۰۰ به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید: تاجیکستان ۶ - نپال صفر/ گام بلند تاجیکی‌ها برای رسیدن به جام ملت‌های آسیا


همچنین نپال و اربکستان هم از ساعت ۱۵:۳۰ در مقابل هم قرار می‌گیرند و در آخرین بازی روز دوم تیم ملی ترکمنستان به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت و در این روز تیم ملی فوتسال کشورمان بازی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.