سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ازبک‌ها از سد دیوار محکم افغانستان عبور کردند

در دومین دیدار از رقابت‌های فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا تیم ملی ازبکستان موفق شد در برابر تیم ملی افغانستان به برتری دست پیدا کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال مقدماتی قهرمانی آسیا در منظقه جنوب و مرکز آسیا امروز به صورت رسمی در ارومیه آغاز شد و در دومین دیدار امروز از گروه اول این مسابقات دو تیم ملی ازبکستان و افغانستان از ساعت ۱۵:۳۰ در یک دیدار زیبا و تماشایی به مصاف هم رفتند و در پایان این بازی مهیج تیم ملی ازبکستان موفق شد با نتیجه پر گل ۶ بر ۲ از سد تیم ملی افغانستان عبور کند تا یک گام بلندی را برای حضور در مرحله اصلی مسابقات جام ملت‌های آسیا برداشته باشد.

افغانستان در بازی دوم خود فردا باید به مصاف تیم قدرتمند تاجیکستان برود که موفق شد امروز در بازی اول خود برار نپال به پیروزی دست پیدا کند. همچنین تیم ازبکستان هم باید رو در روی تیم ملی نپال قرار گیرد.


بیشتر بخوانید: تاجیکستان ۶ - نپال صفر/ گام بلند تاجیکی‌ها برای رسیدن به جام ملت‌های آسیا


در آخرین بازی امروز و از گروه دوم این رقابت‌ها دو تیم ملی فوتسال ایران و ترکمنستان از ساعت ۱۸ به مصاف هم می‌روند و در این گروه تیم ملی قرقیزستان امروز بازی نخواهد داشت.

لازم به توضیح است در روز دوم مسابقات مقدماتی فوتسال قهرمانی آسیا و از گروه اول این رقابت‌ها فردا دو تیم ملی افغانستان و تاجیکستان از ساعت ۱۳ به مصاف هم می‌روند. همچنین نپال و اربکستان هم از ساعت ۱۵:۳۰ در مقابل هم قرار می‌گیرند و در آخرین بازی روز دوم تیم ملی ترکمنستان به مصاف تیم ملی قرقیزستان خواهد رفت و در این روز تیم ملی فوتسال کشورمان بازی نخواهد داشت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتسال مقدماتی آسیا

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.