سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خدمت‌رسانی موکب احمدبن موسی (ع) به ۶۰ هزار زائر اربعین در کربلا

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با بیان اینکه این موکب طی روز‌های ۱۴ تا ۲۸ مهرماه به زائران اربعین در کربلا خدمت‌رسانی می‌کرد، گفت: طی این ایام ۶۰ هزار زائر اربعین از خدمات این موکب بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مسعود راستی، مدیر اجرایی موکب امروز، اول آبان‌ماه در جمع خبرنگاران گفت: موکب احمدبن موسی (ع) طی روز‌های ۱۴ تا ۲۸ مهرماه جاری در کربلای معلی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کرد.

او با بیان اینکه در این ایام قریب ۶۰ هزار نفر از زائران اربعین از خدمات این موکب بهره‌مند شدند، افزود: این خدمات شامل اسکان، پذیرایی، درمانگاه و امکانات رفاهی و بهداشتی بود.

راستی با یادآوری اینکه موکب احمدبن موسی (ع) بزرگترین موکب کربلا در ایام اربعین بوده است، گفت: قریب ۲۵۰ نفر طی ایام اربعین به زائران در این موکب خدمت‌رسانی می‌کردند.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی (ع) با تأکید بر اینکه این موکب کاملاً مردمی است و با کمک‌ها و نذورات مردم اداره می‌شود، گفت: از مردم شریف و مؤمن استان فارس تقاضا داریم که این موکب را متعلق به خود دانسته و برای انجام رسالتش در سال‌های آینده یاری دهند.

او تأکید کرد: اگر موکب احمدبن موسی (ع) بخواهد در سال‌های آینده در کربلای معلی همچنان به فعالیت خود ادامه دهد، نیازمند مشارکت مردم برای تأمین هزینه‌های آن است.

راستی در پایان از تمام خیران و مردم نیک‌اندیش استان فارس، خادمان امام حسین (ع) و مسئولانی که در برپایی موکب احمدبن موسی (ع) در کربلای معلی همکاری کرده‌اند، قدردانی کرد.
انتهای پیام/م 

خدمت‌رسانی موکب احمدبن موسی (ع) به زائران اربعین

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.