سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشان: کالدرون نتوانسته از داشته هایش به خوبی استفاده کند/ براندائو کوچک‌ترین خطری روی دروازه حریفان ایجاد نکرده است

پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس بازیکنان و امکانات خوبی در اختیار دارد، اما کالدرون تاکنون نتوانسته از این برتری‌ها به خوبی استفاده کند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌‎وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: به اعتقاد من پرسپولیس بازیکنان و امکانات خوبی در اختیار دارد و تنها باید بتواند از این‌ برتری ها به خوبی استفاده کنند. به هر حال اولویت اول هر تیمی باید این باشد که به بهترین شکل ممکن از امکانات و داشته هایش استفاده کند و شرایط را به نفع خودش رقم بزند؛ بنابراین پرسپولیس شرایط خوبی دارد و مقدمات موفقیت فراهم است اما این که نمی‌توانیم از این امکانات و بازیکنان به درستی استفاده کنیم، بحث دیگری است. به اعتقاد من کالدرون تاکنون نتوانسته از بازیکنانی که در اختیار دارد به خوبی استفاده کند. پرسپولیس در هر پستی ۲، ۳ بازیکن آماده دارد که قابلیت‌های فنی بالایی دارند اما این که از آن‌ها به خوبی استفاده نمی‌شود به کادرفنی برمی گردد.


بیشتر بخوانید: حلالی: جونیور را در تیم امید پرسپولیس هم بازی نمی‌دادم


پیشکسوت پرسپولیس درباره مشکل پرسپولیس در گلزنی گفت: به اعتقاد من مشکل پرسپولیس در گلزنی به بی برنامگی و ضعف  در خلق موقعیت برمی گردد. پرسپولیس مشکل تاکتیکی دارد و باید این مشکل برطرف شود اما اشکال از علیپور نیست زیرا او آقای گل ۲ دوره لیگ برتر است اما برایش موقعیتی ایجاد نمی‌شود که گل بزند. از طرف دیگر  بازیکن مکمل علیپور هم نمی‌تواند به او کمکی کند. ما یک بازیکن خارجی آوردیم که هیچ کمکی به تیم نمی‌کند و کارایی خط حمله را هم پایین آورده است. اگر در این پست از بازیکنان جوان استفاده شود، نتیجه بهتری می‌گیریم. براندائو در چند بازی گذشته کوچک‌ترین خطری روی دروازه حریفان ایجاد نکرده است، بنابراین باید به بازیکنان جوان فرصت بازی داده شود. 

او درباره نیمکت نشینی های سید جلال در فصل جدید عنوان کرد: سید جلال بازیکنی خوبی است و کمک زیادی به پرسپولیس کرده است. اگر او در تمام بازی‌ها در ترکیب نباشد، می‌تواند در برخی مسابقات بازی کند و با تجربه و توانایی‌های بالایی که دارد مطمئنا به پرسپولیس کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید: وضعیت مبهم ستاره پرسپولیس برای دیدار با شاهین شهرداری بوشهر


درخشان افزود: اگر پرسپولیس با همین روند پیش برود، مشکلات ادامه خواهد داشت و در ادامه تغییری در شرایط تیم ایجاد نمی شود. باید در پرسپولیس تغییراتی ایجاد شود تا تیم در آینده بهتر نتیجه بگیرد، در غیر این صورت پرسپولیس به مشکل می‌خورد و در همان مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف می‌شود.  

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره بازی پیش روی این تیم برابر شاهین شهرداری گفت: شاهین شرایط خوبی ندارد و به احتمال زیاد پرسپولیس به راحتی این تیم را شکست می‌دهد اما برای بازی‌های بعدی باید با برنامه‌تر و با تاکتیک مدون تری بازی کند و هفته به هفته بهتر شود. هر چند در هفته‌های گذشته نشانی از پیشرفت در پرسپولیس ندیدم.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.