سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روایت رهبر انقلاب از رحلت مرموز آیت‌الله مصطفی خمینی + تصاویر

صفحه اینستاگرام "تاریخ ایران و جهان" به مناسبت یکم آبان‌ ماه، پستی با عنوان ‌"روایت آیت‌الله خامنه‌ای از رحلت مرموز آیت‌الله مصطفی خمینی" منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز یکم آبان‌ ماه است؛ چهل و دو سال پیش در چنین روزی حضرت امام خمینی(ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی در فقدان حاج آقا مصطفی (فرزند بزرگوارشان) سوگوار شدند.

به همین مناسبت صفحه اینستاگرام تاریخ ایران و جهان، از صفحات وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، پستی با عنوان "روایت آیت‌ اللّه خامنه‌ای از رحلت مرموز آیت‌ اللّه مصطفی خمینی" منتشر کرد.


بیشتر بخوانید: پیام تسلیت امام خمینی(ره) به مناسبت شهادت حاج‌آقا مصطفی


در ادامه پست اینستاگرام مربوطه را مشاهده می‌کنید:

روایت آیت‌ اللّه خامنه‌ای از رحلت مرموز آیت‌ اللّه مصطفی خمینی

رهبر انقلاب: «فقدان مرموز آقای حاج آقا مصطفیٰ، دوستان او را بهت‌‌‌زده کرد؛ یعنی علاقه‌مندان -[امثال] ماها در مشهد- وقتی شنیدیم، واقعاً مثل آدمهایی که صاعقه‌زده هستند، یک چنین حالی دست داد؛ هم برای فقدان خود او که واقعاً  شخصیت عزیز و مغتنمی بود، هم برای اینکه برای امام چه پیش خواهد  آمد که این جوان را و این مرد را از دست داد.

لکن تصور نمی‌شد که این حادثه که برای دوستان این‌قدر سنگین است، بتواند یک چنین تلاطمی و موجی به وجود بیاورد؛ و به وجود آورد. همین‌که فرمودند امام که از الطاف خفیه الهی بود، واقعاً همین بود؛ و چه عظمتی میخواهد که یک پدر در مقابل یک چنین فقدانی، با این نگاه و از این منظر مسئله را ببیند، نه از منظر یک مصیبت، نه از منظر یک مسئله‌ی شخصی.» ۹۶/۷/۳۹‌

در سالروز درگذشت حاج‌آقا سیدمصطفی خمینی، در یکم آبان ۱۳۵۶ در نجف اشرف، مجموعه‌ای از تصاویر ناب از فرزند ارشد و بزرگوار امام امت تقدیم شما می‌شود. یادش گرامی باد.‌

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.