سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حلالی: جونیور را در تیم امید پرسپولیس هم بازی نمی‌دادم

مربی سابق تیم امید پرسپولیس گفت: براندائو بازیکن بی کیفیتی است و او را حتی در تیم امید پرسپولیس هم بازی نمی‌دادم.

اسماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جونیور براندائو، مهاجم برزیلی سرخ‌ها بیان کرد: باید با کسانی که جونیور را به تیم آورده اند، برخورد شود. این بازیکن به هیچ عنوان خوب نیست و بازیکنان ایرانی از او بهتر بازی می‌کنند.

او افزود: قرارداد این بازیکن ۵۷۳ هزار دلار است و با این مبلغ گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس محسوب می‌شود و این درحالی است که من در ۷ سال حضورم در پرسپولیس، ۲۸ میلیون تومان گرفتم. این بازیکن حتی نمی‌تواند توپ را کنترل کند، آن وقت در پرسپولیس بازی می‌کند.


بیشتر بخوانید: کالدرون: مبلغی که به جونیور می‌دهیم زیاد نیست و نمی‌توان از او انتظار زیادی داشت/ با ۵۵۰ هزار دلار بازیکن بهتری پیدا نمی‌شود


حلالی ادامه داد: ابتدا که این بازیکن به پرسپولیس آمد، بیان کردیم که باید به او زمان داد تا در ادامه فصل خودش را نشان دهد، اما درحال حاضر متوجه شدم او کار‌های ابتدایی فوتبال را نیز نمی‌تواند انجام دهد. او را حتی در تیم امید پرسپولیس هم بازی نمی‌دادم.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران در پایان گفت: بازیکنی در پرسپولیس مانند مهدی عبدی کیفیت بالاتری نسبت به جونیور دارد و باید او بیشتر بازی کند. عبدی جوان است و باید به او فرصت بیشتری بدهند. همچنین بازهم می‌گویم با دلالان و مدیرانی که جونیور را به پرسپولیس آورده اند، باید برخورد شود، زیرا هزینه این بازیکن بسیار زیاد، اما بی کیفیت است.

انتهای پیام/

اظهارات حلالی درباره جونیور براندائو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.