سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولتیماتوم مدیران باشگاه ذوب آهن به منصوریان

مدیران باشگاه ذوب آهن به سرمربی تیم خود برای پیروزی مقابل پیکان اوتیماتوم دادند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پیکان و ذوب آهن در حالی در ورزشگاه شهر قدس به مصاف هم می‌روند که این دیدار برای ۲ تیم حساس است.

البته این بازی برای منصوریان سرنوشت ساز است. او که عملکرد خوبی در لیگ نوزدهم نداشته و همچنان در حسرت برد به سر می‌برد، تلاش می‌کند تا رو در روی شاگردان حسین فرکی به پیروزی برسد.

سبزپوشان در بازی‌های قبلی جام حذفی و لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکردند و مقابل مس کرمان و شهر خودرو شکست خوردند تا وضعیت خوبی را سپری نکنند.

ذوب در لیگ نوزدهم در ۶ بازی گذشته تنها ۴ امتیاز کسب کرده و موفق به پیروزی نشده و خبر‌هایی مبنی بر اخراج منصوریان از این تیم به گوش می‌رسد. به همین دلیل منصوریان تلاش می‌کند تا در بازی سرنوشت ساز با پیکان به برتری برسد و اگر بازنده شود، اخراج خواهد شد.

مسئولان ذوب آهن به این مربی اولتیماتوم دادند که مقابل پیکان به برتری برسد و روز‌های خوب این تیم آغاز شود و اگر این اتفاق رخ ندهد، تصمیم جدی اتخاذ خواهند کرد.

ذوب در لیگ نوزدهم، تاکنون ۴ تساوی کسب کرده و متحمل ۳ شکست شده است و اگر نتواند نتایج خوبی بگیرد از مهدی رجب زاده به عنوان جایگزین او نام برده می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.