سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری کردستان:

رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کردستان

رئیس کل دادگستری کردستان گفت: در راستای جلوگیری و برخورد به موقع و قاطع با کسانی که در روند انتخابات خللی ایجاد کنند، شعب تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی تشکیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کردستان، محمدرضا مترقب رئیس کل دادگستری کردستان در اولین نشست ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کردستان، استفاده از هر وسیله‌ای برای پیروزی در انتخابات را امری ناشایست دانست و اظهار داشت: دستگاه قضایی با افرادی که بخواهند به بهانه ایجاد شور انتخاباتی سوء استفاده کنند با تشکیل پرونده قضایی به تخلفات آن‌ها در کمترین زمان ممکن رسیدگی خواهد کرد.

او تمامی دستگاه‌های اجرایی و در رأس آن استانداری را به مشارکت در برخورد با تخلفات انتخاباتی فراخواند و افزود: دادگستری در حوزه برخورد با تخلفات کارکنان دولت در انتخابات بسیار قاطع است و با مدیرانی که فضا را به نفع کاندید خاصی آماده می‌کنند بشدت برخورد خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به اهمیت حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات پیش رو، ادامه داد: مسئولان باید بستر‌ها را برای افزایش مشارکت پرشور مردم فراهم نموده و صداو سیما و سایر رسانه‌ها نیز با انعکاس عملکرد مسئولان در خنثی سازی دسیسه‌های دشمن که در صدد القای ناامیدی مردم هستند، نقش خود را ایفا کنند.

مترقب در پایان با اعلام اینکه شعب ویژه و تخصصی برای رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادگستری استان تعیین شده، یادآور شد: دستگاه قضایی رقابت کاندیدا‌ها را رصد کرده و با جدیت و قاطعیت تخلفات را مورد رسیدگی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/ز

شعب تخصصی ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در کردستان تشکیل می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.