سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امکان استفاده از تمامی شخصیت‌های مجموعه Batman در نسخه جدید این بازی

یکی از خبرنگاران حوزه گیم به تازگی در صفحه توییتر خود اعلام کرد که گیمرها در نسخه جدید مجموعه Batman امکان استفاده از تمامی شخصیت‌های این مجموعه را خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مجموعه Batman یکی از مجموعه‌های بسیار پرطرفدار رایانه‌ای ساخته شده توسط استودیو WB Games Montreal است و طبق آخرین اطلاعات منتشر شده از این شرکت، نسخه جدید بازی مذکور در حال ساخته شدن است؛ اما شرکت سازنده این بازی فعلا اطلاعات زیادی از نسخه جدید آن منتشر نکرده است. اما به تازگی یکی از خبرنگاران حوزه بازی‌های رایانه‌ای در صفحه توییتر خود با انتشار پستی اعلام کرده که نسخه بعدی مجموعه Batman با نام Batman: Arkham Legacy وارد بازار خواهد شد.

همچنین این خبرنگار اعلام کرد که در بازی Batman: Arkham Legacy کاربران امکان بازی با تمامی اعضای خانواده Batman که شامل Robin، Batgirl، Nightwing و چند شخصیت دیگر می‌شود را خواهند داشت. هنوز شرکت WB Games Montreal نسبت به ادعا‌های این خبرنگار واکنشی نشان نداده است و هیچ کدام از آن‌ها را تایید یا رد نکرده است، اما به نظر می‌رسد ادعا‌های این خبرنگار خیلی دور از ذهن نباشد و به احتمال زیاد همه‌ی این ادعا‌ها درست از آب در خواهد آمد.

تنها مورد ابهام بر انگیز ادعا‌های خبرنگار مذکور به امکان بازی با تمام شخصیت‌های بازی Batman باز می‌گردد چرا که تاکنون شرکت WB Games در عناوین خود تنها امکان استفاده از شخصیت Batman را می‌داد و این بسیار عجیب است که بخواهد تمامی شخصیت‌های خود را در بازی در اختیار گیمر قرار دهد.


بیشتر بخوانید: معرفیRage ۲؛ یک بازی در قالب جهانی خیالی


همچنین احتمالا در نسخه جدید مجموعه Batman، شخصیت Court of Owls نیز حضور داشته باشد که باعث خواهد شد عنوان جدید شرکت WB Games به شدت جذاب شده و بین گیمر‌ها محبوب شود. هنوز شرکت سازنده درباره نسخه جدید مجموعه Batman حرفی نزده است، اما احتمالا این شرکت تا پایان سال ۲۰۱۹ به سکوت خود پایان خواهد داد و اولین اطلاعات مربوط به این بازی را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/

نسخه بعدی مجموعه Batmn با نام Batman: Arkham Legacy عرضه خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.