سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز به کار حزب جمهوریت ایران اسلامی در همدان

عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی خواست تمام احزاب مردم را برای حضورحداکثری پای صندوق های رای دعوت کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی یعقوبی،عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی شامگاه پنجشنبه در آیین آغاز به کار این حزب گفت: راه اندازی دفتر این حزب در همدان زمینه‌ای برای رقابت بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دعوت مانند تمام دوره ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات  است.

او با یادآوری واقعه کربلا بیان کرد: علت به شهادت رساندن امام حسین (ع) و یاران و باوفای او جهل، نادانی و ناآگاهی مردم بود در حالیکه اگر مردم آگاه و نسبت به سرنوشت خود حساس بودند این مساله رخ نمی‌داد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از تاریخ عبرت گرفت اظهار داشت: عامل هر رویدادی که منجر به انحراف یک نهضت از مسیر اصلی شده، نادانی و جهل مردم بوده است.

عضو هیات موسس حزب جمهوریت ایران اسلامی ادامه داد: وظیفه اصلی احزاب، تریبون داران و رسانه‌ها آگاه کردن مردم، بیان حقایق و ایجاد وحدت است.

یعقوبی با بیان اینکه مخالف نقد نیستیم، ولی تخریب نباید صورت گیرد افزود: برخی از اصلاح طلبان نیز اقدام به تخریب هم حزبی‌های خود می‌کنند در حالیکه باید به وحدت برسیم.

او افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات گفت: تحریم صندوق‌های رای یعنی تحریم مردم، بی انگیزه کردن آن‌ها برای شرکت در انتخابات و بی تفاوتی به سرنوشت مردم است.

او گفت: در این انتخابات همه گروه‌ها و شخصیت‌های سیاسی وظایف و مسئولیت‌هایی دارند تا از انتخابات که حق ما است دفاع کنند.

انتهای پیام/ا

اصلاح طلبان خودزنی نکنند

منبع: جماران

برچسب ها: اخبار سیاسی ، همدان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.